Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@12:53:29 GMT

کودکان و نوجوانان در نظرسنجی فیلم‌های کودک شرکت کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۶۱۸

کودکان و نوجوانان در نظرسنجی فیلم‌های کودک شرکت کنند

از همه کودکان و نوجوانان کشورمان می خواهیم در نظرسنجی تحلیلی سینمای کودک و نوجوان شرکت کنند تا در آینده فیلم های بهتری برای آنان ساخته شود.

به گزارش ایمنا، بهمن عبدالهی، مدیر گروه نظرسنجی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، از کودکان و نوجوانان کشور دعوت کرد تا در نظرسنجی تحلیلی سینمای کودک شرکت کنند و گفت: امسال برای نخستین بار جشنواره در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل مدیران جشنواره تصمیم گرفته اند ذائقه و سلیقه مخاطبان اصلی این سینما که کودکان و نوجوانان هستند، مورد سنجش وارزیابی قرار دهند.

وی تاکید کرد: در این بخش از نظرسنجی جشنواره پرسش هایی درباره انتخاب آثار سینمایی، راه های تهیه و تماشای فیلم، اولویت‌های سینمای کودک و نوجوان، ضعف‌ها و قوت‌ها و… طراحی شده و از گردآوری و تحلیل آن‌ها می‌توان به یک وضعیت کلی دست پیدا کرد. نتایج این پژوهش در اختیار مدیران سینمایی، کارشناسان، سینماگران و… قرار خواهد.

مدیر گروه نظرسنجی جشنواره همچنین گفت: علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://www.cafepardazesh.ir/form/view.php?id=۱۸۷۷۳۱۴۳، در این نظرسنجی شرکت کنند.

عبدالهی خاطرنشان کرد: اگر عضوی از خانواده شما کودک و نوجوان است یا در اطراف شما کودکان و نوجوان زندگی می کنند، از آنها بخواهید درباره کالای فرهنگی سینما- که خودشان قرار است مصرف کننده اش باشند- نظر دهند و در بین تحقیق عمومی شرکت کنند.

علاقه مندان می توانند از طریق لینک مربوطه یا کیو آر کد به نظرسنجی محتوایی فیلم های کودکان و نوجوانان دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 386614

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان جشنواره فیلم کودک و نوجوان 98 کودکان نظر سنجی فیلم سینمایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد

 حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب کرد.

عموزاده از خرداد سال ۱۴۰۱ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود. هنوز خبری از انتصاب سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر نشده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • ضیافت افطاری امام حسنی ها در نوشهر
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب