Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا داورزنی» در نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر فوتبال که امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شبکه‌های مختلف رسانه ملی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت استانداردسازی ورزشگاه‌ها افزود: اتفاق‌های لیگ برتر فوتبال در فصل گذشته و حوادث فینال جام حذفی در شان ورزش ایران نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در سه ماه گذشته جلسات متعددی با بخش‌های مختلف از جمله استانداری‌ها برگزار شد تا الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مطلوب لیگ برتر مهیا شود و برای این کار میلیاردها تومان هزینه شد.

براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، داورزنی تاخیر در شروع لیگ برتر فوتبال را بدلیل تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای ایجاد الزاماتی چون صندلی‌دار شدن ورزشگاه‌ها و شماره‌گذاری صندلی‌ها، نصب دوربین‌های امنیتی، بلیت فروشی الکترونیک و گیتهای ورودی دانست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارزیابی مثبت نسبت به شرایط ایجاد شده برای شروع لیگ برتر، نقش رسانه‌ها را به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان ایجاد آرامش و نشاط در فضای ورزش مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد که در فضای همراه با همدلی و هم‌افزایی، بستر مناسب برای برگزاری مطلوب رویدادهای ورزشی استمرار یابد.

کارت ملی حکم بلیت ورود به ورزشگاه را دارد

همچنین مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران کارت ملی برای هر شخص حکم بلیت را دارد و ورود به ورزشگاه‌ها ها بدون آن امکان‌پذیر نیست.  

«حسن کریمی» افزود: هدف برگزاری جلسات این است که تماشاگران با کمترین مشکل و بدون آسیب وارد ورزشگاه‌ها شوند و با لذت و بدون دغدغه به تماشای مسابقات بپردازند.

وی اظهار داشت: مسوولیت ورزشگاه آزادی با شرکت توسعه است و تعهدات لازم در این خصوص را انجام دادیم. ۴۸ گیت ورودی در درب شرقی و ۳۰ گیت هم در درب غربی طراحی و اجرا شد. طراحی بلیت الکترونیک هم انجام شده و به راحتی توسط هر شخصی با ارائه کد ملی از منزل خریداری می‌شود و علاوه بر سهولت در امر خرید برای تماشاگران مشکلات بازار سیاه هم به این صورت از بین می رود. صندلی‌ها شماره‌گذاری شده و افراد یک یا دو ساعت قبل از مسابقه بدون دغدغه به ورزشگاه می آیند و سر جای خود می‌نشینند.  

کریمی پایان تاکید کرد: بلیت فروشی فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است.  هیچکس با کارت ملی شخص دیگری نمی تواند وارد ورزشگاه شود. بلیت کاغذی وجود ندارد و فقط با کارت ملی امکان عبور از گیت برای افراد وجود دارد. در واقع کارت ملی حکم بلیط را هم برای تماشاگران دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا داورزنی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ، مهرداد میرزائیان با اشار به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهارداشت: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898134

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی