Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا همسر نتانیاهو (نخست وزیر اسرائیل) هنگام ورود به فرودگاه کییف (پایتخت اوکراین) نان تقدیمی میزبان را رد کرد و نخورد.

به گزارش عصرایران، این موضوع باعث جنجال زیادی شده است.  مقامات اسرائیل و اوکراین برای کنترل این موضوع دور هم گرد آمدند تا از رفتار همسر نتانیاهو در مراسم استقبال اوکراینی‌ها دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌احترامی همسر نتانیاهو به مراسم سنتی استقبال مردم اوکراین انتقادات زیادی را برانگیخت.

"سارا نتانیاهو" در حین پیاده‌شدن در فرودگاه کییف اوکراین با نادیده گرفتن سنت‌های این کشور و نخوردن نان تقدیمی میزبان، به رسوم خوش آمدگویی مردم این کشور بی‌احترامی کرد.

استقبال سنتی جوانان اوکراین از نتانیاهو و همسرش/ رویترز

در تصاویر پخش شده از این اتفاق، بنیامین و سارا نتانیاهو در حین پائین آمدن از پله‌های هواپیما با تعارف نوعی نان از سوی جوانان دختر و پسر اوکراینی روبه‌رو می‌شوند. این  نان به طور سنتی در مراسم استقبال سنتی اوکراین به مهمانان تعارف می‌شود.

در حالیکه دختران جوان با لباس گلدوزی شده و گل‌هایی روی سر این مراسم را به جا آوردند، نتانیاهو تکه‌ای از این نان را خورده و تکه‌ای کوچک از آن را به همسرش می‌دهد. اما سارا نتانیاهو تکه نان را نگاه کرده و آن را دور می‌اندازد.

این حادثه به شکل گسترده‌ای در اوکراین بازتاب پیدا کرد. برخی این رفتار را بی‌احترامی به فرهنگ اوکراین عنوان کرده و برخی آن را یک سوء تفاهم اعلام کرده‌اند.

سارا نتانیاهو در حال نگاه کردن به نان سنتی اوکراین/ رویترز

نان برای اکثر مردم اوکراین یک نماد مقدس محسوب شده و مردم این کشور از نان به عنوان سمبل زندگی یاد می‌کنند.

در اسرائیل برخی از رسانه‌ها، این رفتار مقامات اسرائیل را واکنشی به میزبانی بد و عصبانیت مهمانان عنوان کردند.

با این وجود نتانیاهو با انتشار ویدئویی در صفحه فیس‌بوک خود این موضوع را رد کرد و افزود: در یک سفر تاریخی در اوکراین حضور دارم و افزایش توجه رسانه‌ها به واکنش در مورد تکه‌ای نان به جای پرداختن به اصل سفر جای تردید دارد.

مدیر دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین نیز اعلام کرد: مسلما همسر نتانیاهو قصد بی‌احترامی به مردم اوکراین را نداشته است و چنین تصوری کاملا بی‌معنی است.

اهدای گل جوانان اوکراین به نتانیاهو و همسرش/ یورونیوز

به گزارش ایندیپندنت، سارای 60 ساله که در ابتدای سال میلادی جاری به فساد مالی متهم شد، به دلیل اجتتناب خلبان از خوش‌آمدگویی تلاش کرد وارد کابین خلبان شده و با وی برخورد کند اما ماموران امنیتی مانع وی شدند. به دنبال این اعتراض، خلبان با صدایی بلندتر به نتانیاهو و همسرش خوش آمد گفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بی احترامی همسر نتانیاهو مراسم استقبال اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت در پاسخ به سوالی در باره زمان بازگشت شان به ایران و حضور در فصل ۷ سریال پایتخت گفته اند که هنوز بلاتکلیف هستند و جوابی برای این سوال ندارند. برخی کاربران معتقدند که آن ها هنوز نمی دانند که ممنوع الکار هستند یا نه. به همین دلیل هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند. آن ها در حال حاضر در سوئد سکونت دارند.

پایتخت ۷ کلید خورد | دوقلوهای جدید جایگزین سارا و نیکا می‌شوند

کد خبر 846560 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس