Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور روز چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ساری افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر از جمله برنامه‌های ویژه و شاخص این هفته است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری ها و نمایندگی های شورای تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در یک روز و همزمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در نخستین روز هفته دولت غبارروبی مزار شهدا ساعت حدود ۹ صبح در گلزار شهدای شهرستان‌ها برگزار می‌شود و یکی از وزیران در این برنامه در ساری، مرکز مازندران حضور دارد. 

مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که از این تعداد ۱۰۶ شهید ترور هستند. 

رئیس شورای تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همچنین برنامه گرامیداشت شهیدان دولت رجایی و باهنر از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت همزمان در شهرستان ها هفتم شهریور ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود . 

وی ادامه داد : این برنامه در ساری ، مرکز استان مازندران در این روز  در مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت با حضور کارکنان دولت برگزار خواهد شد. 

به گفته حجت الاسلام یوسف پور دیدار با خانواده های شهدا بویژه خانواده‌هایی که کمتر مورد دیدار مسئولان قرار گرفتند در این هفته توسط اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت و مسئولان انجام می شود. 

وی ادامه داد: بنیاد شهید نیز خانواده شهدای ترور مازندران را معرفی واعلام بکند تا اعضای ستاد هفته دولت از این خانواده ها دیدار بکنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از فضای مجازی به عنوان ظرفیتی نام برد که می تواند در معرفی دستاوردهای دولت نقش آفرین باشد و افزود: با استفاده از این ظرفیت برای اجرای این بخش از برنامه ها اقدام شود . 

در تقویم کشور، دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شد که علاوه بر این گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم از دیگر عناوین این هفته است. 

علاوه بر افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی در سطح روستاها و شهرهای کشور، برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان دولت و ترور، تجلیل از کارمندان نمونه بخش‌های فرهنگی این هفته است. 

در جلسه امروز هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در مازندران، ارائه دستاوردهای دولت در ادارات و برنامه ایجاد میز پاسخگویی به مردم در نماز جمعه شهرستان ها از جمله پیشنهادات این جلسه بود که مطرح شد . 

۲۰۹۶ /۱۸۹۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بنیاد شهید تقویم خانواده های شهدا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبارزه با تروریسم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار

حجت‌الاسلام کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: نظر به اینکه بیش از ۱۰۰ نفر مبلغ و مبلغه در مساجد شهری و روستایی، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی فعالیت می‌کنند، خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط مبلغین و هیأت امنا مساجد انجام شده، امیدواریم در لیالی قدر شاهد حضور حداکثری مردم در مساجد شهری و روستایی باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌های قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مرثیه سرایی، قرآن به سر گرفتن و شب زنده داری عزاداران ایام شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) در مساجد با محوریت روحانیون اعزامی انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: در سالروز شهادت امام علی (ع) دسته جات عزاداری در شهرهای بهار، لالجین، صالح‌آباد و مهاجران به عزاداری و سینه زنی خواهند پرداخت، البته شایان ذکر است در روستاهای بزرگ نیز شاهد این برنامه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های افطاری ساده و جشن روزه اولی‌ها، مسابقات فرهنگی دینی، در مساجد با محوریت مبلغین اعزامی برگزار می‌گردد، که موجب مشارکت بیشتر مردم بویژه نمازگزاران مساجد در برنامه‌های فرهنگی مذهبی است.

کد خبر 6063881

دیگر خبرها

  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • ثبت ۲۷ هزار و ۲۷۰ ولادت در مازندران در ۱۴۰۲/مردمی سازی امور در جوانی جمعیت
  • ۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار در شب‌های رمضان
  • برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد