Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول، گفت: برای ششمین بار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول به عنوان ناحیه برتر استان خوزستان معرفی شد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: در ارزیابی و عملکرد در نهمین جشنواره استانی مالک اشترسپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان، سپاه شهرستان دزفول از بین 28 ناحیه حاضر در جشنواره؛ برای ششمین بار به عنوان ناحیه برتر استان خوزستان در سال 97 معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر هر ساله در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می شود، گفت: به دست آمدن این موفقیت به دلیل فعالیت های گسترده ناحیه در زمینه فرهنگی، ارتقاء امنیت، حلقه های صالحین است.

بیانیه سپاه| ارتقای ظرفیت‌های دفاعی دستور کار نیروهای مسلح ایران اسلامی استمعاون سپاه قدس گیلان: رمز ایستادگی جمهوری اسلامی اعتقاد به ولایت استتعدادی از فرماندهان ارتش و سپاه نشان فتح و نصر گرفتند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول با بیان اینکه این ناحیه در هشت رده دیگر کسب عنوان نخست را توانست کسب کند، تشریح کرد: معاونت اردویی ناحیه، کانون بسیج پیشکسوتان، حوزه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل ناحیه، پایگاه حضرت مهدی(عج) حوزه جعفرطیار، پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی جمدی شاپور دزفول، واحد دانش آموزی پیشگامان برادران شهید سپری، گردان بیت المقدس شهیدمدافع حرم سیدمجتبی ابوالقاسمی، گروه جهادی شهیدقالب زاده و همچنین گروه جهادی بسیج طلاب شهرستان کسب رتبه نخست را در جشنواره استانی مالک اشترسپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان به خود اختصاص دادند. 

وی با بیان اینکه ششمین بار است که لوح تقدیر در سطح استان به این ناحیه تعلق می‌گیرد، گفت: این موفقیت مرهون تلاش فرمانده‌هان حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج ،گردان‌های بیت المقدس و بسیجیان و نیز کارکنان سپاه در شهرستان دزفول است؛ امیدواریم با مجاهدت بیشتر و پیروی افزون‌تر از منویات مقام معظم رهبری بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را به دست آوریم.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان پیرانشهر با حضور فرماندار، مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، فرمانده سپاه پاسداران پیرانشهر، گروههای جهادی و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

این جلسه با موضوع احصاء و‌ بررسی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی و هم افزایی و مشارکت ادارات در راستای تشریح برنامه های سال ۱۴۰۳، اعطای تسهیلات، تقویت گروههای جهادی و توجیح قرارگاه ها با هدف  اجرای پروژه های محرومیت زدایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

همچنین روساء و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در خصوص چگونگی ارائه درخواست‌های پروژه‌های محرومیت زدایی جهت بهره گیری از بودجه‌های قرارگاه محرمیت زدایی، توسط عوامل سازمان بسیج سازندگی نیز در این جلسه توجیه شدند.

تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل و تسهیل فرآیند وام های اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و محلی و پتانسیلهای متناسب منطقه ای از دیگر موارد مورد اشاره در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران