Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@13:28:33 GMT

ورود اتوبوس‌های برقی به تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۷۶۹

ورود اتوبوس‌های برقی به تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران درمورد بکارگیری اتوبوس‌های برقی در پایتخت اظهار داشت: اتوبوس‌های برقی ابتدا برای منطقه 12 در نظر گرفته شده چرا که این منطقه در محدوده مرکزی شهر قرار دارد و بیشتر گرفتار آلودگی و ترافیک است.

وی افزود: خط در نظر گرفته شده مسیر شوش تا میدان راه‌آهن است و به زودی 15 اتوبوس برقی در این محدوده فعالیت خود را آغاز می‌کنند که اکنون اقداماتی همچون کابل‌کشی برای استفاده از اتوبوس‌های برقی در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌های برقی همان اتوبوس‌های بازسازی شده قبلی هستند چرا که اتوبوس‌های برقی می‌توانند یک میلیون کیلومتر پیمایش داشته باشند و اتوبوس‌هایی که قرار است دراین محدوده استفاده کنیم هنوز 500 هزار کیلومتر هم پیمایش نداشته‌اند. 

سنندجی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های بازسازی شده شکل و فرم جدید دارند و تلاش می‌کنیم در محدوده‌های مرکزی آمار آنها را افزایش دهیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت ترافیک اتوبوس منطقه 12 اتوبوس برقی شرکت اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی با تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت قطعی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح ۲۵ میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی اعطا می شود. پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور هم وام ۶۰۰ میلیون تومانی به رانندگان می دهد.

مدت زمان گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر/ باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر/ ثبت نام از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی /خودرو مذکور با بیمه بدنه واگذار می گردد.

مشخصات فنی:

حداکثر قدرت (كيلو وات): 142
حداکثر گشتاور : 340 نیوتن متر
شتاب صفر تا 100 : 7/6 ثانیه
مسافت قابل پیمایش:  402 كيلومتر .
حداکثر ظرفیت کل باتری : 50/1 كيلو وات ساعت
مدت زمان شارژ باتری (15) الی 100 درصد در حالت 8/5AC ساعت
مدت زمان شارژ باتری 30 الی 80 درصد در حالت DC 48 دقیقه
فرمان برقی

 

دیگر خبرها

  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی