Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، این جشنواره با همت دانشگاه علوم پزشکی استان با محوریت معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی و همکاری هیات ورزش های همگانی افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این جشنواره برنامه های شاد و متنوع همراه با اجرای بازی های محلی بصورت زنده و موسیقی سنتی به همراه قرعه کشی دهها جایزه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه این مراسم در ججمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جشنواره بیش از ۵۰۰ ورزشکار حضور دارند بیان کرد: ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

جلال پوران فرد ادامه داد : در بخش آقایان ۶ ورزشکاران ۸ شهرستان استان در ۶ رشته تیمی و انفرادی و بانوان در ۴ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

پوران فرد هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط جسمی و روحی و همدلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهت خدمت به هموطنان اعلام کرد و گفت: اعتقاد داریم تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در هر رداه ای جز سفیران سلامت دانشگاه هستند که هم خود و هم خانواده آنان بعنوان سفیران سلامت در راه تندرستی و سلامت در جامعه گام بردارند.

وی اضافه کرد : دانشگاه علوم پزشکی تمامی تلاش خود را جهت برگزاری این گونه جشنواره ها در آینده که به سلامت جسمانی و روحی کارکنان کمک می کند بکار خواهد بست.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان کهگیلویه و بویراحمد بازی جامعه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند