Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@12:14:08 GMT

ششمین بازارچه خیریه حامی یار میزبان قلب های مهربان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۸۳۷

ششمین بازارچه خیریه حامی یار میزبان قلب های مهربان

صوفی گفت: ششمین بازارچه خیریه حامی یاد به مدت چهار روز میزبان قلب های مهربان خیرین و نیکوکاران هم استانی است.

«حامد صوفی» ضمن گرامیداشت دهه ولایت و عید سعید غدیر از برپایی ششمین بازارچه خیریه حامی یار، حامی کودکان مبتلا به سرطان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این بازارچه از 29 مرداد ماه در دبیرستان صمصامیه بیات دایر شده و تا 1 شهریور هر روز از ساعت 1 تا 22 میزبان همشهریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه حامی یار حامی کودکان مبتلا به سرطان  با بیان اینکه امروز در دومین روز از برگزاری ششمین بازارچه خیریه حامی یار همه همشهریان و نیکوکاران را  به بازدید و حضور در بازارچه دعوت می کنیم، افزود: ۱۰۰ درصد عواید بازارچه جهت تهیه دارو و هزینه های طی درمان کودکان مبتلا به سرطان هزینه خواهد شد .

 

وی با بیان اینکه بازارچه با حضور بالغ بر ۱۰۰ عضو داوطلب برگزار می شود ، خاطر نشان کرد: تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان به همراه خانواده نیز در برگزاری بازارچه کنار ما هستند .

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این بازارچه در دومین مدرسه کهن ایران در حال برگزاریست، خاطر نشان کرد: انواع غذاها و محصولات غذایی سالم و خانگی، انواع گل های طبیعی ، انواع صنایع دستی و محصولات هنری و لوازم تحریر، انواع  نوشیدنی های گرم و سرد در این بازارچه ارایه می شود.

 

مدیر موسسه خیریه حامی یار اضافه کرد: برنامه های متنوع سرگرمی و آموزشی و سرزمین بازی نیز برای بچه ها تدارک دیده شده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روز جهانی مسجد غدیر روز جهانی مساجد حجت الاسلام محسنی اژه ای بیرجند سومین جشنواره طنین مسجد اردبیل کودکان مبتلا به سرطان اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش «با زمین مهربان باشیم» به مناسبت هفته ملی زمین پاک از سوی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار آغاز شد.

بر این اساس شهروندان می‌توانند با ارسال عکس و فیلم از پاکسازی طبیعت و زمین به شماره تلفن ٠٩٠٢١٣١٤٧٦١و از طریق پیام رسان های بله، ایتا و روبیکا تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت ماه در این پویش مشارکت کنند.

کد خبر 6087410 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • کم‌خطر اما پردردسر!
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان