Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با تاکید بر اینکه 85 درصد از مشترکین اقدام به ثبت تلفن خود برای حذف قبوض کاغذی کرده اند، گفت: از اول شهریورماه به طور رسمی قبض کاغذی برای مشترکین صادر نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد ذاکری، مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه هرمزگان با بیان اینکه در تابستان سال جاری میزان خاموشی های برق نسبت به مشابه سال گذشته کاهش یافته است، گفت: در سال گذشته به ازای هر مشترک هشت دقیقه خاموشی وجود داشت که این میزان در سال جاری به سه دقیقه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه در سال جاری مرکز پایش بار به عنوان بخش جدید در شرکت توزیع برق ایجاد شد، عنوان کرد: مرکز پایش بار باعث کنترل حجم مصرفی می شود.

ذاکری با بیان اینکه در هفته‌ی دولت بخش توزیع ۸۶ پروژه با اعتبار  هفتصد و ۹۰میلیارد ریال در دست افتتاح دارد، گفت: شبکه فشار ضعیف هوایی به طول  ۸۲/۷کیلومتر  ، ۲۵/۷۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، 62دستگاه پست زمینی و سه هزار ۸۹۱دستگاه چراغ روشنایی معابر از پروژه‌های قابل ذکر در هفته دولت است.

وی افزود: دیدگاه شرکت توزیع برق بر توسعه شبکه زمینی توزیع است زیرا هم از نظر ایمنی و هم جلوه بصری از وضعیت بهتری برخوردار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با تاکید بر اینکه 85 درصد از مشترکین اقدام به ثبت تلفن خود برای حذف قبوض کاغذی کرده اند، عنوان کرد: از اول شهریورماه به طور رسمی قبض کاغذی برای مشترکین صادر نمی شود.

ذاکری خاطر نشان کرد: مشترکین می‌توانند با ارسال کد اشتراک هشت رقمی به ۱۰۰۰۰۷۶۱۱۲۱ نسبت به ثبت شماره تلفن خود اقدام کنند و یا با مراجعه به سایت شرکت توزیع و یا دفاتر پیشخوان می‌توانند اقدام به ثبت تلفن خود در سامانه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «مصطفی رجبی مشهدی» از تزریق پنج هزار میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: بر اساس وعده، ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق و هم‌اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز پنج هزار میلیارد تومان برای دومین بار تزریق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه این اقدام یکی از گام‌های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم؛ همچنین در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

وی بیان کرد: به همین منظور ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند؛ البته در هفته گذشته سهم نیروگاه‌های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

 

دیگر خبرها

  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند