Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس گفت: من به تیم خودم خیلی اعتماد دارم و از بازیکنان داخلی‌ام خیلی راضی هستم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس، ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی جم افزود: تمام بازی‌هایی که داریم سخت هستند. مثل جام‌جهانی که خیلی از نتایج غیرقابل پیش‌بینی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همه چیز را پیش‌بینی کرده‌ایم و آماده هستیم، با تمام احترام به تیم مقابل. آمارهای گذشته مربوط به گذشته هستند. من به تیم خودم خیلی اعتماد دارم. وظیفه ما بردن این مسابقه است.

او ادامه داد: من از بازیکنان داخلی‌ام خیلی راضی هستم. قرار بود دو بازیکن خارجی به تیم بیایند که فعلا یکی از آن‌ها آمده است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: سطح بازیکنان داخلی بسیار عالی است. ما در مورد بازیکنان خارجی محدودیت بودجه داریم. یک جای خالی برای بازیکن خارجی داریم ولی تا الان موفق نشده‌ایم کسی را پیدا کنیم. بازیکن برزیلی را نیز به خاطر مشخصاتش انتخاب کردیم. ما به بازیکنی مثل او نیاز داشتیم. با توجه به بودجه‌ای که داریم این کار را انجام دادیم.

کالدرون در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در این فصل هم می‌تواند مانند فصول قبل آمارهای خوبی به جا بگذارد؟ گفت: پرسپولیس در فصل‌های گذشته گل‌های زیادی به ثمر نرسانده بود ولی گل‌های کمی دریافت کرده بود. به نظر من این آمار خیلی خوبی است. من برای کسب قهرمانی چهارم باید سعی کنم آمار دفاعی تیمم را حفظ کنم و در حمله هم بهتر ظاهر شویم. مسلما تیم‌های دیگری هم هستند. تیم‌های دیگر روی مربیان و بازیکنان خارجی سرمایه‌گذاری کرده‌اند ولی ما فقط یک بازیکن خارجی آورده‌ایم. باز هم تکرار می‌کنم من از بازیکنان داخلی خیلی راضی هستم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید