Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاج در خصوص آماده سازی ورزشگاه ها برای مسابقات لیگ برتر توضیحاتی داد.

طرفداری- رییس فدراسیون فوتبال می گوید مطمئن هستیم همه ورزشگاه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و وضع آن‌ها نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای صحبت های خود در نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر گفت:

با توجه به اتفاقاتی که در لیگ قبلی افتاد برای آغاز دوره جدید لیگ برتر الزاماتی را باید رعایت می کردیم که فکر می کنم این یازدهمین جلسه ای است که در این خصوص تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد:

هدف از برگزاری این نشست ها آمادگی کامل برای امنیت ورزشگاه ها و ایجاد زیر ساخت های مناسب است.  حوزه امنیت شرایط خاص خود را دارد که مسوولان امنیتی در این ارتباط توضیحات خود را ارائه دادند. اما در مورد تجهیز ورزشگاه ها هم شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و بخش های مختلفی که مسوولیت این کار را بر عهده دارند در حال انجام وظایف خود هستند. 

وی افزود:

چیزی که بر عهده فدراسیون فوتبال است هماهنگی بین این دو فضاست که باید فراهم شود تا بتوانیم لیگ را مطلوب برگزار کنیم. از جمله شرایطی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد یکی ‌تهیه بلیط الکترونیکی است چرا که معتقدیم‌ همه باید از فوتبال لذت ببرند یعنی باید یک فضای دوست داشتنی برای ورزش مهیا شود. 

تاج تاکید کرد:

بلیط الکترونیکی باید بیرون ورزشگاه ها خریداری شود. هرکس می تواند دریک فرصت مناسب بلیط خریداری کند و در زمان مقرر در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا کند نه اینکه پنج ساعت زودتر در محل مسابقه حضور پیدا کند و همه اینها در نوع رفتار تماشاچی تاثیر می گذارد. موضوع دوم در بلیط فروشی به همراه داشتن ‌کارت ملی است که بدانیم در ورزشگاه ها چه کسانی هستند و تماشاگر در زمان مقرر برروی صندلی خود بنشیند.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص روند آماده سازی استادیوم آزادی گفت:

صندلی گذاری ها انجام شده و طبقه اول ورزشگاه آزادی آماده شده است اما چون طبقه دوم به گیت متصل نشده است هنوز اجازه بلیط فروشی در آن نداریم. کارهای بسیارخوبی در همه ورزشگاه های کشور انجام ‌شده است و اکنون مطمئن هستیم همه ورزشگاه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و وضع ورزشگاه‌ها نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. 

تاج در پایان  تاکید کرد:

هر ورزشگاهی که آماده نیست یا باید کامل شود و یا اگر سازمان لیگ ‌به این نیتجه رسید که آماده نیست باید تیم ها ورزشگاه دیگری را معرفی کنند. بزودی همایش رسانه‌ای خواهیم داشت و‌انتظارات و قوانین را در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد

دکتر امین مهدی‌زاده گفت: ۴۸۵ مورد بازدید بهداشتی از این اماکن صورت گرفته و ۳۴۰ کیلوگرم فرآورده تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف ضبط شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد موارد بازدید شده ۲۸ فقره پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس شبکه دامپزشکی بروجرد بیان کرد: یکی از رسالت های مهم سازمان دامپزشکی کشور نظارت بهداشتی بر کلیه فراورده های خام با منشا دامی از مزرعه تا سفره مردم است.

مهدی زاده اضافه کرد: این طرح از ۱۹ اسفند سال گذشته تا ۲۱ فروردین ماه جاری با هدف نظارت بر کلیه مراکز عرضه فراوده های خام دامی شهرستان بروجرد شامل قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، رستورانها و اغذیه فروشی ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی اجرا شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تیم‌های سیار متشکل از کارشناسان اداره دامپزشکی بروجرد به صورت تخصصی و یا در قالب گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، بهداشت محیط، صمت، جهاد کشاورزی شهرستان مشارکت داشتند.

رییس شبکه دامپزشکی بروجرد تاکید کرد: در این راستا موارد انطباق نداشتن با ضوابط بهداشتی دامپزشکی صورتجلسه و مشمول اخطار، معرفی به مراجع قضایی و یا پلمب و جلوگیری از فعالیت قرار گرفتند.

منبع: ایرنا 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد