Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@11:17:37 GMT

پویش مردمی برای اطعام روستائیان در جشن غدیر

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۰۷۴

پویش مردمی برای اطعام روستائیان در جشن غدیر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام هادی سلطانی‌کیا، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت: همزمان با عید غدیر خم در این شهرستان با کمک بسیج سازندگی سپاه خوشاب پویش مردمی جشن غدیر برگزار شد که برکات زیادی در سال اول داشت.
وی با تأکید بر پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، افزود: امسال برای برگزاری جشن‌های عید غدیر مسئولیت را به مردم واگذار کردیم و با تشکیل پویش مردمی از صفر تا ۱۰۰ برگزاری مراسم بر عهده مردم و خیرین قرار داده شد و برای اولین بار در روستاهای این شهرستان از جمله شیرخان، بلقان‌آباد، ینگ، عباس‌آباد و شم‌آباد با کمک مردم به نیازمندان و سادات اطعام داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب اظهار کرد: در شهر سلطانآباد نیز با کمک مردم و خیرین به مناسبت عید غدیر خم به ۵۰۰ نفر از ساکنان شهر و ۲۰۰ نفر از سادات در ظهر عید اطعام داده شد.
حجت‌الاسلام سلطانی‌کیا یکی دیگر از اقدامات خیرین را در پویش مردمی برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن عید غدیر در سالروز عید غدیر م و اطعام در منازل یاد کرد و گفت: به‌عنوان نمونه خانواده‌های حسینی و عزتی ۳۰۰ نفر از نیازمندان و مستمندان سلطان‌آباد را اطعام دادند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: پویش مردمی جشن غدیر خوشاب ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول رسانه ای پویش قرآنی ( خدا میگه) گفت: بیش از ۲ هزار اثر از مدارس سراسر استان خراسان رضوی به این پویش ارسال شده که در این مراسم از دختران دانش آموز منتخب تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام صاحب الزمانی افزود: پویش «خدا میگه» به همت مرکز نوجوانه‌ی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان در این پویش با انتخاب یک آیه از قرآن کریم و توضیح آن آیه در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در این مسابقه شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد