Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@14:30:12 GMT

معلم مهم‌ترین عنصر تحول‌گرای جامعه است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۰۷۵

معلم مهم‌ترین عنصر تحول‌گرای جامعه است

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، چهارشنبه ۳۰ مرداد در جلسه شورای اداری این اداره‌کل که در نمازخانه اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، به آغاز سال تحصیلی در یک ماه آینده اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های پروژه مهر با قوت و قدرت در حال انجام است و براین‌اساس تلاش می‌کنیم تا با توجه به مشکلات پساسیل، بتوانیم تمامی مدارس را برای شروع سال تحصیلی آماده کرده تا معلمان با فراغ بال و دانش‌آموزان با خاطری آسوده به تعلیم و تعلم مشغول شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تلاش همکاران فرهنگی در حوزه ستادی و شهرستانی در مناطق سیل‌زده استان گفت: در ایام تابستان این عزیزان با همت جهادی نهایت سعی و تلاش خود را در راستای آماده‌سازی مدارس به کار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد: در آغاز مسئولیت خود چند اصل را سرلوحه کاری خود قرار داده و معتقدیم مسئولیت و امانتی که برعهده گرفته‌ایم به نحو احسن و شایسته انجام داده و اقدامات خوب گذشته را ادامه دهیم.

زینی‌وند مقدم افزود: معتقد بر انسجام، استحکام و استقلال دستگاه بوده و تلاش می‌کنیم تا واگرایی را به همگرایی و تعارض را به تعامل تبدیل کنیم.

وی با اشاره به این‌که اجرای کامل برنامه سند تحول بنیادین که مورد تایید مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است از اصول اساسی دستگاه تعلیم و تربیت است، اضافه کرد: خلاقیت، پویایی و تبدیل آموزش و پرورش به یک سازمان یاد گیرنده به‌جای یک سازمان ایستا از مهم‌ترین اهداف آن است و براین‌اساس تمام تلاش و همت خود را برای اجرای کامل سند تحول بنیادین به‌کار بسته‌ایم.

زینی‌وند مقدم با بیان این‌که تغییرات و چینش‌های سازمانی متناسب با استعداد و توانمندی افراد است، گفت: اصل تحول و پویایی بر اساس بکارگیری توان و استعداد افراد یک امر طبیعی است و موجب تزریق انرژی مضاعف و روح جدید به کالبد دستگاه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با ذکر این‌که مسئولیت یک نعمت و امانت الهی است که بایستی در راستای اهداف جامعه و خدمت به خلق خدا باشد، ادامه داد: از تمامی عزیزانی که در طول مسئولیت خود خدمات و اقدامات ارزنده‌ای در دستگاه تعلیم و تربیت انجام داده‌اند تقدیر و تشکر می‌نمایم.
در ادامه این جلسه تغییرات و انتصابات حوزه ستادی اداره کل به شرح زیر انجام گرفت: خیراله خیرایی معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی به سمت سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش لرستان، فرید بهرامی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، علی عبدی پور معاون سابق معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی به سمت سرپرست پژوهشکده تعلیم و تربیت آموزش و پرورش لرستان، فروزان امرایی به سمت سرپرست اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش لرستان، فریبا گله‌دار کارشناس مسئول امور بانوان سابق به سمت سرپرست انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان، شاهین بیرانوند رئیس سابق اداره طرح و برنامه به سمت سرپرست گروه بررسی محتوای آموزشی آموزش و پرورش لرستان، علی جودکی رئیس سابق اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان به سمت سرپرست طرح و برنامه آموزش و پرورش لرستان، امین سپهوند به سمت رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش لرستان، هوشنگ رادسری رئیس سابق اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به سمت عضو هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش لرستان و اله‌کرم فتحی‌زاده کارشناس حراست به سمت کارشناس مسئول حراست و مسئول حفاظت پرسنل اداره‌کل منصوب شد.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان معلم و تحول جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری شامگاه یکشنبه از سوی هیأت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد.

نوری که اهل استان ایلام است در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد.

پیش از این محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شده بود.

کد خبر 6084824

دیگر خبرها

  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • آموزش و پرورش ما نباید حافظه محور و ایستا باشد