Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان از افتتاح ۷۱۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان سمنان که برای تشریح پروژه‌های هفته دولت امسال در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: با تلاش‌های انجام‌شده، هفته دولت امسال 710 پروژه در 2 بخش عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: از مجموع این طرح‌ها، 70 طرح در سمنان، 154 طرح در شاهرود، 122 طرح در دامغان، 35 طرح در مهدی‌شهر، 60 طرح در آرادان و 29 طرح در میامی افتتاح می‌شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مقررشده است 124 طرح در شهرستان‌های مختلف استان در طول هفته دولت امسال کلنگ زنی شوند.

886 پروژه زیربنایی و تولیدی هفته دولت در مازندران افتتاح می‌شودساخت واحد‌های مسکونی جدید در منطقه خسارت‌دیده حسین‌آباد کالپوش در هفته دولت آغاز می‌شود80 پروژه گازرسانی هفته دولت در مناطق محروم کردستان افتتاح می‌شود

آشناگر گفت: اعتباری که برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها لازم است؛ بالغ‌بر 371 میلیارد تومان تخمین زده‌شده است.

وی از افتتاح و کلنگ زمین چندین طرح سرمایه‌گذاری در سطح استان در هفته دولت خبر داد و گفت: 60 طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار 328 میلیارد تومان افتتاح و هفت طرح دیگر نیز با اعتبار 73 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهند شد.

استاندار سمنان با اشاره به تدوین هشت طرح اولویت‌دار استان گفت: این طرح‌ها نظیر اسناد آمایش سرزمین و توسعه استان سمنان هستند.

آشناگر خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه در استان سمنان 100 درصد وعده تعهد ایجاد اشتغال در سال 97 عملیاتی و محقق شده است.

وی با اشاره به جذب 90 درصد اعتبار رونق تولید در استان سمنان گفت: یک هزار و 100 میلیارد تومان برای این مهم در نظر گرفته‌شده است.

استاندار سمنان اقدامات انجام‌شده در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد

دیدار با مردم شاهرود در ورزشگاه تختی جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب از برنامه های سفر رئیس‌جمهور به شاهرود است .

 از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • پروژه های عمرانی استان سمنان
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم