Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:52:12 GMT

کمالوند: به عشق هواداران مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۱۳۲

کمالوند: به عشق هواداران مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به عشق هواداران عصر پنجشنبه مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم و امیدوارم با حمایت آنها نتایج خوبی بگیریم. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، فراز کمالوند درباره وضعیت این تیم پیش از بازی با پرسپولیس گفت: با وجود همه مشکلاتی که داریم، با مسئولان مذاکراتی داشتیم و آنها قول مساعد برای حل مشکلات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازیکنان نیز صحبت کردیم و هم اکنون در حال عزیمت به هتل المپیک تهران برای برپایی اردوی قبل از بازی با پرسپولیس هستیم.

وی افزود: نگرانی هواداران پارس جنوبی را در یکی، 2 روز گذشته دیدم. می‌دانم آنها چقدر تیمشان را دوست دارند. ما هم به عشق همین هواداران عصر پنجشنبه جلوی پرسپولیس بازی می‌کنیم و امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم همچنین ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل عدم حضور در نشست خبری گفت: امروز از ساعت 8:30 صبح در جلسه با مسئولان باشگاه و مدیران ارشد منطقه ویژه پارس جنوبی، مهندس موسوی بودیم تا بتوانیم مشکلات تیم را کاهش دهیم. به همین علت فرصت اینکه در نشست خبری حاضر شوم، وجود نداشت. انشاالله بعد از بازی با پرسپولیس پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهم بود.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم ساعت 19:10 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی و در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

غیبت کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس

 

انتهای پیام/

 

R1015135/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوستون اورونوف وینگر تکنیکی پرسپولیس که بازی رفت تیم ملی کشورش مقابل هنگ‌کنگ را به دلیل مشکلات تنفسی از دست داده بود در بازی برگشت موفق به گلزنی مقابل این تیم شد.

گفتنی است جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال هم از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس گل دوم تیم خود را ارسال کرد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888449

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • قانون جدید برای توپ جمع‌کن‌ها؛ خبری از گل مشهور اوریگی نخواهد بود
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان