Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:15:16 GMT

رونالدو: یک بازیکن معمولی صد میلیون قیمت دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۱۹۶

رونالدو: یک بازیکن معمولی صد میلیون قیمت دارد

کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس به ارقام رد و بدل شده در بازار نقل و انتقالات اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو سال گذشته و پس از 9 فصل بازی در رئال مادرید با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. انتقالی که حواشی زیادی داشت. او فصل گذشته نتوانست با یووه فاتح لیگ قهرمانان شود ولی توانست لیگ ایتالیا و سوپرکاپ این کشور را به دست بیاورد و با تیم ملی پرتغال نیز فاتح لیگ ملت های اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رونالدو در مصاحبه با آی تی وی گفت:« سال گذشته بدون شک دشوارترین سال من از لحاظ شخصی و غیر ورزشی بود. با غرور و اعتبارم بازی شد و به من اتهامات زشتی(تعرض جنسی) زدند اما خدا را شکر که حقایق روشن شد. از حیث ورزشی نیز برای من سال مهمی بود. پس از کسب 17 یا 18 جام در رئال، به دنبال چالشی جدید بودم و پیشنهاد یوونتوس را قبول کردم. در نهایت موفق شدم در سری آ با یووه عنوان قهرمانی را کسب کنم و یک رکورد جدید به ثبت برسانم. من عاشق چالش های جدید هستم و در هر تیمی به قهرمانی فکر می کنم. مادرید راحت ترین جا برای زندگی من بود؛ ولی پس از موفقیت در انگلیس و اسپانیا می خواستم فضایی جدید را تجربه کنم.»

 

رونالدو در مورد ارقام بالای رد و بدل شده در نقل و انتقالات گفت:« عجیب است. الان برای خرید هر بازیکن معمولی که هیچ کار خاصی هم انجام نداده، 100 میلیون یورو پرداخت می کنند. این ارقام برای من تعجب آورند ولی خوب چاره ای جز پذیرشش نیست. البته برای مدافعان و دروازه بانان نیز ارقام بالایی هزینه می شود که می تواند نشانه سلامت و فعال بودن بازار باشد.»

 

 

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت ۵ به شبکه آی فیلم رسید + خلاصه و ساعت پخش

سریال پایتخت ۵ از امشب _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش‌خبرگزاری ایمنا، سریال پایتخت ۵ از امشب _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

زمان پخش پایتخت ۵

این سریال هر شب ساعت ۲۱ و تکرار آن ساعت ۱۳ به شبکه آی فیلم می‌آید.

خلاصه سریال پایتخت ۵

سری جدید سریال پایتخت با قهر کردن ارسطو و نقی آغاز می‌شود در حالی که پسر بهبود بعد از فوت پدرش از سربازی بازمی‌گردد. ارسطو که حالا بوتیک لباس دارد می‌خواهد به کمک خانواده نقی و بدون اینکه آنها بدانند از ترکیه لباس به داخل ایران قاچاق کند بنابراین همه آنها راهی ترکیه می‌شوند ولی…

بازیگران پایتخت ۵

در این سریال محسن تنابنده در نقش نقی معمولی، ریما رامین فر در نقش هما سعادت (همسر نقی)، احمد مهران فر در نقش ارسطو عامل (پسرخاله نقی)، علیرضا خمسه در نقش بابا پنج علی (پدر نقی)، نسرین نصرتی در نقش فهیمه معمولی (خواهر نقی)، سارا و نیکا فرقانی اصل در نقش سارا و نیکا معمولی (دختران نقی معمولی)، بهرام افشاری در نقش بهتاش (پسر فهیمه و بهبود)، هومن حاجی عبداللهی در نقش رحمت (دوست نقی)، هدایت هاشمی در نقش اوس موسی (دوست صمیمی نقی)، محمدرضا علیمردانی در نقش بائو (دوست و برادر ناتنی نقی)، سلمان خطی در نقش تقی (برادر نقی)، مجتبی بلال حبشی در نقش رحمان (برادر رحمت)، مصطفی بلال حبشی در نقش رحیم (برادر رحمان و رحمت) و با حضور محیا دهقانی در نقش سوسن (خواهر زاده اوس موسی) ایفای نقش می‌کنند.

کد خبر 744194

دیگر خبرها

  • افزایش تولید چوب در کشور
  • انتقال بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان در سال گذشته به سایر نقاط کشور
  • بررسی امکانات اتوبوس vip
  • پلی به گذشته؛ گل زیبای رونالدو نازاریو در چمن وحشتناک ورزشگاه شهر مسکو (14 آوریل 1998) / فیلم
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • اخراج سانتوس: دشمن رونالدو در ترکیه هم دوام نیاورد
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!
  • پایتخت ۵ به شبکه آی فیلم رسید + خلاصه و ساعت پخش
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان