Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@07:48:00 GMT

سود سال 97 سهام عدالت ، در فصل زمستان پرداخت می‌ شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۳۰۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  سید جعفر سبحانی امروز (چهارشنبه) به زمان واریز سود سهام عدالت برای سال 97 اشاره و بیان کرد: سود سال 95 و 96 به حساب همه مشمولینی که شماره حساب خود را در سامانه سازمان خصوصی‌سازی وارد کردند واریز شده است.


وی ادامه داد: برای تعیین میزان سود سال 97 مجامع بیشتر شرکت‌ها برگزار شده اما مجامع سه شرکت بزرگ مانند هلدینگ خلیج فارس که به نظر می‌رسد سود بالایی را بین مشمولین توزیع کنند در مهر برگزار می‌شود و این موضوع منجر به تاخیر در واریز سود سال 97 شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبحانی خاطرنشان کرد: باید تا پایان مهر ماه که مجامع این شرکت‌ها برگزار می‌شود صبر کرد و بعد نسبت به پرداخت سود سال 97 مشمولین سهام عدالت اقدام کرد.مشاور سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: سودی که برای سال 95 برای مشمولین پرداخت شد در کل سه هزار و 400 میلیارد تومان بود اما میزان این سود در سال 96 افزایش یافت و چیزی حدود چهار هزار میلیارد تومان برای مشمولین پرداخت شد.


وی با بیان اینکه به طور حتم میزان سود پرداختی سال 97 که امسال پرداخت می‌شود بیش از سود سال 96 خواهد بود، گفت: سود پرداختی سال 95 برای مشمولین به ازای هر فرد 150 هزار تومان، در سال 96، 175هزار تومان و در سال 97 به طور حتم سود پرداختی بیش از 175 هزار تومان است اما با توجه به اینکه مجمع آنها هنوز برگزار نشده میزان دقیق آن مشخص نیست.


مشاور سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: با توجه به اینکه مجمع عمده شرکت‌ها برگزار و سود آنها مصوب شده است، بنابراین بدون در نظر گرفتن سود شرکت‌هایی که هنوز مجمع آنها برگزار نشده است سود خوبی شامل مشمولین سهام عدالت می شود.


وی همچنین به زمان ورود سهام عدالت به بورس اشاره و بیان کرد: این موضوع وابسته به لایحه‌ای است که در یک سال گذشته به مجلس داده شده و اکنون مجلس در حال انجام بررسی‌های لازم بر روی بندهای آن است.
سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: به محض تصویب لایحه در مجلس، جزییات آزادسازی سهام عدالت ابلاغ و لایحه مذکور به مصوبه تبدیل خواهد شد.

 

آخرین خبر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فصل زمستان سهام عدالت اقتصاد جام نیوز سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال آذربایجان‌غربی امسال بیش از ۴۴ هزار نفر است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: امسال تعهد اشتغال در استان، ۴۴ هزار و ۲۲۲ نفر است. 

دهقانی ۲۵ فروردین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه نرخ بیکاری استان از آغاز بکار دولت سیزدهم در ۸ فصل بجز زمستان ۱۴۰۱، همواره تک رقمی بوده، افزود: نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۲، ۷.۶ درصد بود. 

دهقانی ادامه داد: طی سال گذشته تعهدات اشتغال استان، ۴۲ هزار و ۵۹ نفر بود که اشتغال ۵۱ هزار و ۳۳۶ نفر در سامانه رصد ثبت شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه از بین شاغلین ثبت شده در سامانه رصد، ۷۴ درصد مردان و ۲۶ درصد زنان هستند، گفت: ۲۲ درصد از اشتغال ایجادی مربوط به بخش صنعت، ۲۳ درصد کشاورزی، ۵۵ درصد مربوط به بخش خدمات است. 

وی با اشاره به تسهیلات مشاغل خانگی افزود: از ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار استانی در این بخش (۹٠ درصد) یعنی ۱۰۲ میلیارد و ۲۴۶میلیون تومان تاکنون جذب شده است. 

دهقانی در خصوص سطح سواد استان نیز افزود: ۲۳۷۷ نفر بی سواد در استان شناسایی شده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی
  • مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند وبیشتر
  • ثبت نام رسمی مشمولین خدمت سرباز در سامانه مشوق‌ها از ۱۵ اردیبشهت
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • تعهد اشتغال آذربایجان‌غربی امسال بیش از ۴۴ هزار نفر است
  • پرداخت جایزه 325 میلیونی در لیگ برتر شطرنج