Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های‎باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مورخه ۲۱ مردادماه امسال حدود ساعت ۲۲، مردی در حیاط بیمارستان شهدای کرمانشاه به زمین می‌افتد و جانش را از دست می‌دهد.

طبق گفته خانواده فرد متوفی، این مرد به بیمارستان شهدای کرمانشاه وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مراجعه می‌کند و می‌گوید دچار ناراحتی قلبی شده، اما دفترچه درمانی همراه ندارد؛ با وجود درخواست‌های مکرر این بیمار، بیمارستان به علت آنچه نداشتن دفترچه درمانی اعلام شده وی را پذیرش نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجواد باقری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص خبر فوت بیمار قلبی مراجعه کننده به بیمارستان شهدای کرمانشاه که توسط خانواده وی عدم پذیرش پرسنل بیمارستان اعلام شده است، گفت: خبر فوت این شهروند امروز به دست ما رسیده و بلافاصله در دست بررسی قرار گرفته است؛ فعلا امکان رد و یا تایید آن وجود ندارد.

او گفت: پس از پایان بررسی‌ها و اطلاع دقیق از موضوع، در خصوص این مساله اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

باقری با اشاره به اینکه موضوع با مدیر سازمان تامین اجتماعی در میان گذاشته شده است، گفت: پیگیر موضوع هستیم و در صورت رسیدن به نتیجه جوابیه‌ای صادر می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

فوت مردی در حیاط بیمارستان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/حمله حزب الله به تیپ گولانی در مرز لبنان/ شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نود و دومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

حمله حزب الله به تیپ گولانی در مرز لبنان ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۹

حزب‌الله لبنان اعلام کرد بمب‌هایی را در مسیر نیروهایی از تیپ گولانی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی کار گذاشت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از این نیروها شد.

 حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مبارز ما در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور و شریف و بعد از رصد دقیق تحرکات دشمن تعدادی بمب را در منطقه تل اسماعیل در خاک لبنان در مجاورت با مرزهای فلسطین اشغالی و حین عبور نیروی وابسته به تیپ گولانی کار گذاشت. بعد از رسیدن این نیروها به محل بمب‌ها، نیروهای صهیونیست در انفجار آن کشته و زخمی شدند. 

به گفته منابع، ارتش رژیم اشغالگر به زخمی شدن چهار تن از نیروهای تیپ گولانی اذعان کرد.

پیش از این خبرنگار الجزیره اعلام کرد آژیرهای هشدار در شهرک‌های عرب العرامشه، جورین، ایلون، حانیتا و ادمیت در الجلیل غربی بعد از نفوذ یک پهپاد به صدا درآمدند.

کانال عبری زبان نیز گزارش داد پهپادی وارد حریم هوایی الجلیل غربی شد و باز به لبنان بازگشت.

به گفته منابع حملاتی از جنوب لبنان علیه یک هدف نظامی صهیونیستی در اطراف پایگاه «الظهیره» انجام شد.

از سوی دیگر، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک کفرکلا را هدف قرار داد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد شب گذشته زیرساخت وابسته به حزب‌الله لبنان را در شهرک‌های صدیقین، المطموره، عیتا الشعب و اللبونه در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی اسرائیل ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۷

رزمندگان حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) مرکز رادار، سه پایگاه نظامیان اشغالگر و همچنین شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف حمله موشکی قرار دادند.

 رزمندگان حزب الله در عملیاتی، چهار موشک به طرف مرکز رادار نظامیان اشغالگر در اراضی اشغالی شبعا شلیک کردند.

رزمندگان مقاومت همچنین محل تجمع نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه حانیتا را با موشک و آتش توپخانه هدف قرار دادند که هدف مذکور با دقت مورد اصابت حمله رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

حزب الله لبنان در عملیات دیگری، پایگاه نظامی رویسات العلم را در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا هدف حمله موشکی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین پایگاه نظامیان صهیونیست موسوم به یفتاح را هدف حمله قرار دادند.

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۵

 وزارت بهداشت غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر رسید.

اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «رژیم اشغالگر ۴۰۰ فلسطینی را در بیمارستان الشفاء اعدام کرده است و امروز توانستیم ۹ جسد دیگر را کشف کنیم.»

 دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای پس از انتشار فیلم مربوط به کشف یک گور دسته جمعی در نزدیکی بیمارستان «الشفاء» اعلام کرد رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد که امروز ۹ جسد کشف شده است.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه به الجزیره گفت: «تعدادی از بیماران در میان اجساد بودند که آنها را از محوطه مجتمع الشفاء پیدا کردیم.»

وی تأکید کرد برخی از اجساد با تجهیزات پزشکی که همراه بیماران بود، دفن شده‌اند

زخمی شدن چهار نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

چهار نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر انفجار مین در مرز لبنان با سرزمین های اشغالی فلسطین به شدت مجروح شدند.

به گزارش شبکه فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چهار نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر انفجار مین در نزدیکی مرز سرزمین های اشغالی فلسطین با لبنان مجروح شدند.

بر اساس گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، خودرو نظامیان این رژیم بر روی مین رفته است و چهار نفر از سرنشینان مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری درخصوص محل دقیق انفجار ارائه نکرده است.

وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است

وزیر امور خارجه انگلیس عدم همکاری کابینه بنیامین نتانیاهو، ‌نخست وزیر (رژیم) اسرائیل برای ورود کمک‌های انسانی کافی به غزه را زیر سوال برده و خواستار بازگشایی گذرگاه‌های بیشتری برای ورود غذا و دارو به این باریکه شد.

به گزارش روزنامه گاردین، دیوید کامرون، ‌وزیر خارجه انگلیس با بیان این‌که در طول ۲۰ سال آشنایی با بنیامین نتانیاهو، ‌نخست‌وزیر (رژیم) اسرائیل «مباحث و اختلافات زیادی» با او داشته، ‌محدودیت های سخت اعمال شده از سوی اسرائیلی‌ها برای ورود کمک‌های انسانی به غزه را یکی از این موارد اختلافی برشمرد.

وی با "غیرقابل قبول خواندن" وضعیت انسانی در غزه، افزود: تعداد زیادی از مردم غزه گرسنه هستند و افراد زیادی نمی توانند آب و دارو تهیه کنند.

کامرون عدم ورود کمک‌های انسانی کافی به غزه را "اشتباه" توصیف و تاکید کرد که اسرائیلی‌ها باید گذرگاه‌ها را به منظور ورود کامیون‌های امدادرسانی بیشتر باز کنند.

نخست وزیر سابق انگلیس همچنین با اشاره به هدف قرار گرفتن و کشته شدن کارگران عضو گروه آشپزخانه مرکزی جهانی توسط نظامیان صهیونیستی که تعدادی از آنها شهروند انگلیسی بودند، افزود: "باید مطمئن شویم که امدادگران می توانند در غزه فعالیت کنند."

 

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/حمله حزب الله به تیپ گولانی در مرز لبنان/ شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • شادی مردم غزه در بیمارستان شهدای الاقصی از ورود موشک‌ های ایرانی
  • اهدای یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان شهدای بندرلنگه