Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر انجمن کلیوی بنابه دعوت و هماهنگی در همایش ملی  خیریه ها و تشکل های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر که در 27 مرداد  98 در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان از سوی جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد بود حضور یافت . 

در این همایش انجمن بیماران کلیوی  که بعنوان خیریه برتر همیار از سوی جمعیت هلال احمر استان معرفی شده بود و مدیر انجمن کلیوی لوح سپاس وتندیس یاد بود این همایش را دریافت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لازم بذکر است  که انجمن کلیوی زنجان به عنوان همراه همیشگی جمعیت هلال احمر از کمک های خیرین در بحرانهای اجتماعی  بوده و متقابلا در طول سال های فعالیت انجمن کلیوی هلال  احمر زنجان نیز در تعامل نزدیک نسبت به رفع نیاز های داروئی و درمانی  و سایر موارد مورد نیاز بیماران کلیوی همیار و همراه موثری برای خیریه کلیوی بوده است .

 

خبرنگار: داود خیری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر تشکل های مردم نهاد خیریه ها انجمن کلیوی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد