Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@16:28:36 GMT

پوستر «من تاجی‌ام» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۶۰۹

پوستر «من تاجی‌ام» رونمایی شد

پوستر نمایش «من تاجی ام» که از دوم شهریور در سالن شماره ۲ تماشاخانه نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود، رونمایی شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «من تاجی ام» به طراحی و کارگردانی محمد زعفرانی از دوم شهریور در سالن شماره ۲ تماشاخانه نوفل لوشاتو ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود. در آستانه اجرا، پوستر این اثر نمایشی نیز رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرح متن «من تاجی ام» از رمان بلند نیمه تمامی از محمد زعفرانی به نام «تاجی» برداشت شده و به صورت کارگاهی همراه با محمد شبدار و راضیه بهرامی دراماتورژی شده است.

این نمایش مونولوگی است در سه پرده و یک پرده موخره که زندگی دختر خزانه دار ناصرالدین شاه را از زبان ندیمه، گربه و صندوقچه جواهرش بازگو می‌کند.

در این نمایش از آثار موسیقی استاد فقید محمد بهارلو و آثار نقاشی وحید چمانی در دکور، پوستر و بروشور استفاده شده است.

راضیه بهرامی، مهسا دامرودی، ‎ستاره الله دادی، ‎ عاطفه ظفری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینما و تئاتر تماشاخانه نوفل لوشاتو بازیگران تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر عصر امروز تیم‌های فولاد و مس در اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

در فاصله چند ساعت تا شروع این مسابقه بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد از پوستر خود برای بازی با مس رونمایی کرد که طرح جالبی در آن به کار رفته است.

فولادی‌ها در پشت‌زمینه این پوستر ورزشگاه اختصاصی خود را قرار داده‌اند و مجله‌ای را در دست یک هوادار گذاشتند. مجله‌ای که تاریخ و زمان مسابقه امروز با مس رفسنجان را نمایش می‌دهد و البته از تصویر سه بازیکن قرمزپوش اهوازی در آن استفاده شده است.

لوسیانو پریرا، جفرسون باهیا و شاهین توکلی سه بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان هستند که اکنون بازیکن فولاد هستند و حالا عکس آنها در طرح مجله باشگاه خود به کار رفته است.

گفتنی است، دیدار فولاد و مس ساعت 18:10 امروز در ورزشگاه اختصاصی فولاد شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی (+عکس)
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر