Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل_شهردار اردبیل گفت: بیش از ۸۰ نفر از کارگران این شهرداری در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش ایمنا، حمید لطف اللهیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: کارکنان شهرداری در این سفر از یادمان‌های جنگ و سایر مناطق بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هدف از اعزام کارگران به این مناطق تجدید پیمان و میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا است، عنوان کرد: امروزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک امر ضروری برای نهادها است و شهرداری اردبیل نیز با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور بخشی از این تکلیف را ادا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل با اشاره به محوریت سپاه حضرت علی(ع) این استان جهت برگزاری این اردو، عنوان کرد: شهرداری یک نهادی خدماتی است و در زمان جنگ نیز برای خدمت آماده بوده است و امروز هم به رسالت خود در این زمینه پایبند است.

لطف اللهیان تصریح کرد: امسال اعزام کاروان به حرم شهدا و بازدید از مناطق جنگی در جنوب کشور جزو برنامه‌های فرهنگی شهرداری اردبیل قرار گرفته و پس از اردوی کارگران، اردوی مدیران و کارکنان نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 386627

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اردبیل شهرداري اردبيل اردوی راهیان نور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار

باهمت خیرین، هیات مدیره شهرجدیدرامشارواداره تبلیغات اسلامی هامون تعداد۴۵زائراولی ازشهرجدیدرامشاربه کربلای معلی به صورت زمینی اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تامین می‌شود
  • تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)