Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@09:55:01 GMT

«رستا» به گالری کاما رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۶۶۸

«رستا» به گالری کاما رسید

نمایشگاه آثار نقاشی فاطمه دیواندری با عنوان «رستا» از روز جمعه اول شهریورماه در گالری کاما آغاز به کار می‌کند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گالری کاما، فاطمه دیواندری در تازه‌ترین مجموعه نقاشی خود با عنوان «رستا» آثاری را در گالری کاما به نمایش در می‌آورد که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تحت تاثیر سفر به قونیه خلق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی از این هنرمند با تکنیک اکریلیک به نمایش در می‌آید.

فاطمه دیواندری درباره آثار این نمایشگاه گفت: هدفم از انتخاب عنوان «رستا» برای این مجموعه رهایی ام در زمان خلق این آثار بود. در این ۲۳ سالی که نقاشی می‌کشم مدت زیادی درگیر مبانی و قید و بند‌های این هنر بودم، اما در این مجموعه از هرچه بند بود آزاد شدم و هرآنچه در لحظه به سراغم آمد را پاسخ گفتم و دنیای جدیدی را تجربه کردم این مجموعه به من آموخت گنج حضور معجزه می‌کند و رستگاری و رهایی را هدیه می‌کند؛ این طی طریق تجربه نابی بود.

فاطمه دیواندری متولد سال ۱۳۳۸ در سبزوار است و نقاشی را از ۳۶ سالگی در حالی که در جایگاه مادری سه فرزند قرار داشته آغاز کرد. او که فرزند بزرگ خانواده بود به واسطه وجود خواهران و برادرانش که نقاشی می‌کشیدند با نقاشی آشنا شد و در کلاس‌های استاد مجید مهرگان شرکت کرد. این هنرمند تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی در خارج از کشور شرکت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه نقاشی هنر نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی