Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر حمزه‌ای مدیر کل امور مالیاتی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه خریداران سکه در استان کاملا زیر ذره بین سازمان امور مالیاتی هستند گفت:بر اساس برنامه زمان بندی شده این سازمان، افراد باید درباره فروش و یا عدم فروش سکه‌های خود به امور مالیاتی برای پرداخت سهم دولت پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:این افراد در زمانی که خریداری تعداد متعدد سکه مجاز بود اقدام به خریداری کردند که این سازمان در حال پیگیری پرونده این افراد برای اخذ مالیات است.   حمزه‌ای گفت:  اگر این افراد مدارکی ارائه دهند که سکه‌ها را در اختیار دارند؛ مالیات در نظر گرفته نمی‌شود.
مدیر کل امور مالیاتی مازندران با بیان اینکه با افرادی که قصد فرار از مالیات را داشته باشند برخورد قانونی می‌شود افزود:بر اساس ماده ۲۱۸ آیین نامه اجرایی سازمان مالیاتی، دارایی و یا حساب آنها توقیف می‌شود.
انتهای پیام/س   پرونده خریداران هزار و ۵۰۰ سکه در مازندران در حال رسیدگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران از بررسی ۴۳ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدرشید رستمی، امروز_دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جلسه کارگروه بررسی تغییر کاربری اراضی کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در جلسه کمیسیون تبصره یک ماده بررسی پرونده‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در کمیسیون یک تغییر کاربری که با حضور عضو ناظر اداره بازرسی و سایر اعضا برگزار شد، ۴۳ فقره پرونده بررسی و تصمیماتی در جهت رد یا صدور مجوز تغییر کاربری آن اتخاذ شد.

وی افزود: با توجه به قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و لزوم امنیت غذایی مردم، هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب شده و مشمول جرایم قانونی و قلع قمع مستحدثات غیرمجاز می‌شود.

کد خبر 746909

دیگر خبرها

  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • بررسی پرونده پتروشیمی مازندران
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران