Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:20:49 GMT

مرگ هزار نفر در سال ۹۷ در جاده‌های فارس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۷۸۰

مرگ هزار نفر در سال ۹۷ در جاده‌های فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون گفت: طی سال ۹۷، حدود یک هزار نفر در اثر تصادفات جاده‌ای در محدوده استان فارس، جان خودشان را از دست دادند.

او با بیان اینکه استان فارس به دلیل وسعت جاده‌های مواصلاتی یکی از استان‌های حادثه خیز کشور است، افزود: فارس از نظر تلفات جاده‌ای در صدر فهرست استان‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دهقانی با اشاره به تلاش‌ها برای شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان فارس گفت: ۳۱۳ نقطه حادثه‌خیز درجاده‌های مواصلاتی این استان شناسایی شده که تاکنون ۲۱۷ نقطه آن به تایید اداره‌کل راهداری استان رسیده است.

فرمانده سابق پلیس راه کازرون - شیراز هم گفت: در سه ماه نخست امسال، تلفات جاده‌ای در محور‌های کازرون ۹ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ اصغر پهلوان افزود: تعداد تلفات جاده‌ای شهرستان در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه پارسال از ۳۰ نفر به ۲۱ نفر کاهش یافت.

 در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور فرماندار و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان کازرون برگزار شد، از خدمات سرهنگ اصغر پهلوان فرمانده سابق پلیس راه کازرون - شیراز قدردانی و سرگرد مظفر احمدی به عنوان فرمانده جدید این پلیس‌راه معرفی شد.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.
انتهای پیام/م

معارفه فرمانده جدید پلیس‌راه کازرون- شیراز به کازرون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اعلام کرد: مرحوم حاج رضا محمدیان پدر شهیدان والامقام مسعود و عبدالرضا محمدیان از شهدای شهرستان شیراز در سن ۸۸ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت. 

پیکر آن مرحوم امروز شنبه اول اردیبهشت در دارالرحمه شیراز تشییع و در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده شد.

سرباز وظیفه شهید مسعود محمدیان، در سن ۲۲ سالگی در ۲۰ آذر سال ۱۳۶۰ در عملیات آزاد سازی بستان به مقام شهادت نائل شد و بسیجی شهید عبدالرضا محمدیان نیز در سن ۱۹ سالگی در ۲۰ فروردین ۱۳۶۵ در عملیات فتح فاو بر اثر ترکش به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد
  • کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس