Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا زینی وند مقدم در حکمی فرید بهرامی را با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی این اداره کل منصوب و طی مراسمی معرفی نمود.

مدیری با تحصیلات عالیه و تجربه کافی

بهرامی یکی از مدیران جوان ، با انگیزه و باتجربه دستگاه آموزشی استان است که دکترای تربیت بدنی دارد و هم اکنون مسئولیت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان را نیز عهده دار است در دوران مسئولیتش در حوزه تربیت بدنی،آموزش و پرورش استان صاحب عناوین متعدد ملی و بین اللملی ورزشی گردیده و کارنامه درخشانی در این حوزه به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً تا قبل از انتصاب بهرامی ، مسئولیت معاونت توسعه سازمان بر عهده خیراله خیرایی بود که با قدردانی از زحمات وی بسمت معاونت پژوهش منصوب گردید.

خبرآنلاین لرستان این انتصاب را به فرید بهرامی تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت دارد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان معاونت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تسهیل‌گران آزمون استخدامی در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری نظر شخصی خود را اعمال نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی شامگاه دوشنبه _بیست‌وهفتم فروردین_ در جلسه توجیهی تسهیل‌گران آزمون استخدامی اظهار کرد: بهترین، متدین‌ترین، بااخلاق‌ترین و متخصص‌ترین انسان‌ها در آموزش و پرورش حضور دارند.

وی افزود: تلاش ما در راستای ورود افراد خوب به آموزش و پرورش است، چرا که معلمان برای تربیت انسان‌های شایسته تلاش می‌کنند" آثار تربیتی معلمان در وجود دانش آموزان ماندگار است و به عنوان مصداق فداکاری یکی از معلمان قزوینی کلیه خود را به دانش آموزش اهدا کرده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: تسهیل‌گران آزمون استخدامی در مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری نظر شخصی خود را اعمال نکنند، چرا که سوگیری شخصی منجر به خطا در قضاوت می‌شود.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: به شایستگی‌های افراد توجه کنید و زمینه حضور متخصص‌ترین، متدین‌ترین و متعهدترین افراد را به آموزش و پرورش فراهم کنید" تقویت نظام تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف منجر به تقویت جامعه می‌شود و ما از همکاران خوبی که در امر گزینش تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

وی در رابطه با فرآیند برگزاری مصاحبه عنوان کرد: برخورد معقول و منطقی، جلوگیری از ایجاد استرس در داوطلبان مورد تأکید است و باید بستر را برای جذب بهترین‌ها در نظام تعلیم و تربیت فراهم کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین در جلسه ستاد آزمون‌های نهایی خردادماه با اشاره به اهمیت امتحانات نهایی گفت: با توجه به تأثیر نتیجه آزمون‌های نهایی در قبولی کنکور، این آزمون‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین باید به گونه‌ای عمل کنیم که حق کسی ضایع نشود و اعتماد جامعه به نظام تعلیم و تربیت حفظ شود.

سیاهکالی مرادی در انتهای صحبت‌های خود یادآور شد: ضروری است در اسرع وقت هماهنگی لازم جهت تهیه ملزومات برگزاری آزمون‌ها به عمل آید؛ به طوری که در زمان آزمون هیچ حوزه‌ای مشکل نداشته باشیم.

کد خبر 744922

دیگر خبرها

  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری‌ها و مسائل روز است
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش