Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@18:41:54 GMT

اعلام ویژه برنامه‌های هفته دولت در ایران صدا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۸۴۳

اعلام ویژه برنامه‌های هفته دولت در ایران صدا

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ایران صدا و فضای مجازی رادیو، همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، ایران صدا برنامه‌های متنوع و متفاوتی را برای گرامیداشت این هفته به شرح زیر تدارک دیده است.
پایگاه کتاب گویای ایران صدا کتاب ماه هزار تکه که به زندگی شهید محمد علی رجایی می‌پردازد را به صورت صوتی در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پایگاه موسیقی نیز تعداد ۱۲ قطعه موسیقی از جمله دو قطعه با صدای محمد علی رجایی و اشعار محمد جواد باهنر را بر روی پایگاه خود منتشر کرده است.   علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به محتوای این مجموعه‌ها اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی iranseda.ir به صورت رایگان دریافت کنند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مجازی دولت ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان ازجمله شب شعر شاهکار، به‌رسم فتوت، اصفهان‌گرد و "شهید کوچه ما، روشنایی شهر است" در این منطقه خبر داد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان در سال جاری با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: نکوداشت هفته اصفهان فرصتی برای معرفی و شناساندن تمام این ظرفیت‌ها به نسل حاضر و نسل‌های آینده است.

وی افزود: با تلاش مضاعف اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، ۴۰ برنامه فرهنگی در محلات ده‌گانه این منطقه و مراکز فرهنگی با محوریت معرفی این کلان‌شهر و آشنایی با آداب و رسوم و سنت‌های شهر گنبدهای فیروزه‌ای در حال برگزاری است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با نکوداشت هفته اصفهان و هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای، رویداد «به رسم فتوت دو» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، هفتم اردیبهشت در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار می‌شود.

رسالت ادامه داد: مقرر شده است در اردوی بازدید از اماکن تاریخی با عنوان «اصفهان گرد» ویژه رده سنی نوجوان و جوان با حضور بیش از ۵۰۰ نفر با حمام شاهزاده‌ها، موزه عصارخانه شاهی، بازار اصفهان و صنایع‌دستی اصفهان آشنا شوند، همچنین برنامه «شب شعر شاهکار» با حضور شاعران و هنرمندان اصفهانی با مشارکت انجمن اهل قلم اصفهان و فرهنگسرای قدس به مناسبت روز بزرگداشت سعدی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان گفت: اجرای مسابقات ورزشی مفرح خانوادگی، نقاشی، کتاب‌خوانی، برگزاری جشن، نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی و برنامه‌های استیجی از دیگر برنامه‌های مورد نظر در این هفته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر برنامه‌های شاد، متنوع و مفرح سعی شده است تا ضمن افزایش دانش عمومی شهروندان در مورد شهر اصفهان، تاریخچه و آشنایی با قدمت و آداب و رسوم دیار نصف جهان، همچنین عدالت فرهنگی در تمام محلات این منطقه به‌ویژه محلات کم‌برخوردار رعایت شود.

کد خبر 747114

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود