Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

فرانک ریبری امروز (چهارشنبه) برای انجام تست پزشکی‌اش در باشگاه فیورنتینا وارد فلورانس شد و اولین مصاحبه خود را درباره انتقالش به این تیم انجام داد.

ریبری 36 ساله که در پایان فصل گذشته به دوران 12 ساله حضورش در بایرن مونیخ پایان داد، امروز همراه با همسرش با یک جت شخصی خودش را به فلورانس رساند و در این شهر مورد استقبال صدها هواداران فیورنتینا واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریبری درباره دلیل پیوستنش به فیورنتینا به سایت جان‌لوکا‌دی‌مارتزیو گفت: من خوشحالم. با خانواده‌ام به اینجا آمده‌ام. در طول هفته گذشته با مسئولان باشگاه فیورنتینا صحبت‌هایی داشتم. با لوکا تونی هم صحبت کردم و او به من گفت که فیورنتینا یک باشگاه بزرگ است و فلورانس شهری زیبا. خیلی خوشحالم که به اینجا آمده‌ام. همه چیز لذتبخش است حتی زبان مردم. من هنوز خیلی مسلط نیستم اما با این وجود همه چیز خوب است.

 

ریبری با قبولی در تست پزشکی فیورنتینا با این تیم قراردادی دو ساله خواهد بست و فردا هم مراسم معارفه‌اش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس در وضعیتی که ندیده بودیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در اتحاد برابر منچسترسیتی به پیروزی در ضربات پنالتی دست یافت و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شد. بازی در 120 دقیقه 1-1 شد، اما رئال 4-3 در پنالتی‌ها برد و به نیمه نهایی رفت.

پنالتی پنجم رئال را آنتونیو رودیگر به ثمر رساند و بعد از موفقیت در گل کردن آن به سمت هم‌تیمی‌هایش دوید. 

اولین کسی که به رودیگر رسید و او را در آغوش گرفت، هموطنش تونی کروس بود. ستاره آلمانی که همیشه به خونسردی معروف است و خوشحالی‌های او را بیشتر بعد از فتح لیگ قهرمانان به یاد داریم، از خود بی‌خود شده بود و اولین کسی بود که در جشن خوشحالی رودیگر شریک شد. صحنه‌هایی از کروس به ثبت رسید که قبلا کمتر دیده بودیم:

دیگر خبرها

  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران (فیلم)
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • تونی کروس در وضعیتی که ندیده بودیم (عکس)
  • (ویدئو) لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم