Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهمورث فتاحی مدیر صنایع کشاورزی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش، از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به وسیله بانک‌های عامل در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی استان تأمین اعتبار شد.

او افزود: طرح تولید عرقیات، دمنوش و اسانس، طرح بسته بندی محصول قارچ، فرآوری ماهی و خوراک آبزیان از جمله طرح‌های بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی اضافه کرد: تنوع فعالیت‌های تولیدی و اشتغالزا در بخش‌های زراعت، شیلات، باغی، دامپروری و بالابودن جمعیت بهره برداران و فعالان این بخش با جمعیت افزون بر ۶۶ هزار نفر بیانگر اهمیت اقتصادی این بخش می‌باشد.

انتهای پیام/ف

۱۰ هزار میلیارد ریالی در بخش صنایع تبدیلی سرمایه گذاری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع‌دستی ایلام در نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد شریفی روز پنجشنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: این میزان فروش در بازه زمانی دوم تا هفتم فروردین ماه بوده است که نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات‌محلی در نقاط مختلف استان فعالیت نوروزی داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: برای نوروز امسال نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات‌محلی در شش شهرستان ایلام، مهران، دهلران، بدره، دره‌شهر و آبدانان دایر شده است.

شریفی یادآور شد: این نمایشگاه‌ها شامل ۱۱۷ غرفه و بیش از شش تخته سیاه‌چادر با حضور ۱۴۰ صنعتگر است که به عرضه محصولات صنایع‌دستی، سوغات‌محلی و تولیدات هنری دست‌ساخته خود می‌پردازند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها آثاری چون محصولات چرمی، حصیر، گوهر و سنگ‌های تزئینی و قیمتی، البسه محلی، گیوه‌، قالیچه، گلیم و گلیم نقش‌برجسته در معرض دید و فروش گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

شریفی ادامه داد: برخی از غرفه نمایشگاه‌ها در زیر سیاه‌چادرها دایر است و تعدادی از سیاه‌چادرها نیز با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان و در فضایی محصور اقدام به عرضه خوراکی‌های محلی به گردشگران نوروزی می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام تاکید کرد: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات‌محلی تا پایان تعطیلات نوروزی دایر است.

کد خبر 6064550

دیگر خبرها

  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع‌دستی ایلام در نوروز
  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع دستی ایلام در نمایشگاه‌های نوروزی
  • فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی مازندران
  • فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی از کارگاه‌گردی در مازندران
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • شهربازی کرمان باسرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی بازگشایی شد
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • سرمایه گذاری هزار و ۸۴ میلیارد ریالی طرح کشاورزی در استان همدان
  • سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۸۴ میلیارد ریالی بخش کشاورزی در استان همدان