Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفرزاده گفت: از ۲۵ مرداد ماه تا به امروز ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی در قالب ۷۱ پرواز از جده به مدینه به کشور بازگشته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگویی با بیان اینکه از ۲۵ مرداد ماه همزمان با آغاز بازگشت زائران خانه خدا از مدینه و جده، ۷۱ پرواز تا به امروز انجام شده است، گفت: ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی در قالب ۷۱ پرواز به کشور بازگشته‌اند که از این تعداد ۱۰ پرواز به فرودگاه امام خمینی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از ۱۷ هزار و ۱۸۱ حاجی ۲ هزار و ۲۹۲  حاجی از مدینه و جده به تهران بازگشته اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اینکه مشکل تأخیر پرواز‌ها کاملاً برطرف شده است، گفت: روزانه به طور متوسط ۱۰ تا ۱۲ پرواز حجاج  را از مدینه و جده به کشور بازمی‌گردانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفتنی است؛ امروز ۱۶ پرواز از جده و مدینه به کشور انجام می‌شود که این پرواز‌ها به فرودگاه‌های اهواز، اصفهان، بندرعباس، زاهدان و فرودگاه امام خمینی است.

همچنین پرواز شماره ۱۵۱۱ هما ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه، پرواز شماره ۱۵۱۷ هما ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه و پرواز شماره ۱۵۲۵ ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه از جده در فرودگاه اهواز به زمین می‌نشیند.

پرواز ۱۵۰۹ مدینه – اصفهان حدود ساعت ۲۳ امروز وارد فرودگاه اصفهان شد و پرواز شماره ۱۵۲۳ ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه امروز در اصفهان می‌نشیند.

همچنین، از جده امروز ۳ پرواز به فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود که در ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه و ۱۶ و ۵۵ دقیقه و همچنین پرواز شماره ۱۵۲۱ هما ساعت ۱ و ۵۵ دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی به زمین می‌نشیند.

امسال عملیات حج با انجام ۷۳۸ پرواز رفت و برگشت و اعزام ۸۸ هزار و ۵۵۰ حاجی انجام می‌شود و پرواز‌های برگشت حجاج از روز جمعه ۲۵ مرداد ماه آغاز و تا ۱۷ شهریور ماه ادامه دارد. ۳۶۱ پرواز برگشت حجاج انجام می‌شود که ۱۷۶ پرواز از فرودگاه جده و ۱۸۵ پرواز از فرودگاه مدینه انجام می‌شود و این پرواز‌ها در ۱۹ فرودگاه امام خمینی، اهواز، اصفهان، بیرجند، ارومیه، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رشت، زنجان، زاهدان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد، همدان و یزد انجام می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به‌گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس حملات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

کد خبر 6082315 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم