Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد از بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: تاکنون هیچ یک از پروژه‌های عمرانی این شهر از برنامه زمان‌بندی شده عقب نیست.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت گفت: پروژه هایی در مناطق پیرامونی و کم برخوردار در هفته دولت آماده بهره برداری است که عموما توسعه فضای سبز در مناطق پیرامونی، فرهنگی، اجتماعی و حمل و نقلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه پروژه مجموعه آبی در منطقه گلشهر در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: گذرگاه بزرگراهی شرقی-غربی مشهد، شهر را به حاشیه و متن تبدیل کرده از این رو باید اتصالات زیادی را فراهم کنیم که این واپس‌زدگی کمتر شود و از طرفی بسیاری از گره‌های ترافیکی این محور که بیشترین فوتی را در تقاطعات درون شهری داشته، رفع شود.

شهردار مشهد با بیان اینکه باید دروازه جدیدی را برای مناطق شمالی در محدوده شهرک قدس، ابوطالب شمالی و بهارستان ایجاد کرد، گفت: امیدواریم این برشی که صدمتری بین شمال و جنوب مشهد ایجاد کرده، به وسیله تقاطع‌های غیر هم‌سطح و مسیرهای ورودی مناسب از بین برود.

وی با تاکید به حفظ فضای سبز اطراف پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: در طراحی‌های عمرانی باید موضوع فضای سبز جدی گرفته شود و حداقل به روش روت بال در خصوص درختان صورت گیرد؛ همچنین پیرامون پروژه‌های حمل و نقلی و عمرانی فضای سبز مناسب در نظر گرفته شود.

کلائی با تقدیر از رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در ترویچ طرح دوچرخه سواری افزود: در راستای انجام اقداماتی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان،  باید طرح‌های دیگری مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 386529

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار مشهد شهر پروژه هاي عمراني هفته دولت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید

ایسنا/تهران سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بعد از گذشت بیش از یک دهه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا فرماندار شهرستان شهریار درخصوص افتتاح این سالن ورزشی اظهار کرد: عملیات آغاز این پروژه در سال ۱۳۸۸ شروع شد و در سال ۱۳۹۹ با پیشرفت ۴۴ درصدی کار آن متوقف گردید که با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پروژه مجددا شروع به فعالیت کرد و امروز به بهره برداری رسید. این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و زیربنای ۱۲۵۰ متر احداث گردید.

علیرضا فاتحی نژاد در ادامه افزود: افتتاح پروژه های ورزشی سهم بزرگی در حوزه شور و نشاط اجتماعی دارد و توسعه اماکن ورزشی به عنوان یک اقدام اساسی در تربیت نیروی انسانی کشور نقش اساسی ایفا می‌کند. توسعه و حمایت از ورزش مخصوص یک ارگان خاص نیست بلکه همه ادارات و سازمان ها باید به توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار این شهرستان با اشاره به الگو بودن ورزشکاران برای جوانان گفت: شهرستان شهریار ورزشکاران و نام آورانی را در دامان خود پرورش  داده است که الگویی برای تمام جوانان هستند و می‌توانند نقش راهبردی در جامعه داشته باشند. ما باید با افزایش سرانه های ورزشی زمینه شور و نشاط اجتماعی را برای بهره مندی آنها از فضای ورزشی ایجاد کنیم.

فاتحی نژاد در پایان تصریح کرد: طی دو سال گذشته زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش کشور ایجاد شده است برای همین تلاش داریم با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌ تمام مانند افتتاح سالن ورزشی شهدای فردوسیه زمینه را برای توسعه بیش از پیش ورزش فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار