Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:02:10 GMT

افتتاح و بهره‌برداری از ۸۶ پروژه در نیشابور

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۰۹۶

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری نیشابور، سعید شیبانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دوران کوتاه خدمت شهید رجایی و شهید باهنر سرشار از خدمت بی‌منت وتأثیرگذار بود. ما در ادامه راه آن شهیدان والامقام، با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها که با همت دولت و عمدتا با محوریت توسعه متوازن، عملیاتی شده است، همشهریان نیشابوری را از مزایای آن در شهرستان بهره‌مند خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بزرگداشت هفته دولت سال ۹۸ تعداد ۸۶ پروژه عمرانی بالغ بر ۲۹۰میلیارد ریال اعتبار در شهرستان نیشابور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار نیشابور خاطر نشان کرد: ۵طرح کشاورزی و تولیدی با اعتباری معادل ۷۷‌.۷۸ میلیارد ریال و ۸ طرح برق‌رسانی با اعتباری معادل ۲۳.۳۵ میلیارد ریال و یک واحد آموزشی با اعتباری معادل ۲.۱ میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست.

نماینده عالی دولت در نیشابور یادآورشد: بهره‌برداری از ۹طرح گردشگری با اعتباری معادل ۴۱.۵میلیارد ریال و یک طرح آبرسانی روستایی با اعتباری معادل ۲.۱ میلیارد ریال همچنین ۳طرح بهسازی گلزار شهدا با اعتباری معادل ۱.۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت است.

 رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان نیشابور عنوان کرد: در طول هفته دولت ۱۰ پروژه خدمات و توسعه شهری شهرداری نیشابور و شهرداری‌های شهرهای اقماری با اعتباری معادل ۷۷.۴میلیارد ریال و ۲پروژه تصفیه خانه صنعتی با اعتباری معادل ۶.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکیدکرد: ۴۷ طرح هادی روستایی با اعتبار ۵۷.۲ میلیارد ریال از پروژه‌های دیگر بزرگداشت هفته دولت نیشابور است که به ثمر خواهد نشست.

شیبانی اذعان کرد: همزمان با آغاز هفته دولت از مسئولین  می‌خواهیم از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در جهت معرفی تلاش‌ها و اقدامات دولت به عموم مردم استفاده نمایند و با همراهی و همدلی و حضور منظم و مستمر در این هفته، بر ارتباط بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان بکوشند.

شیبانی ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در جهت معرفی تلاش‌ها و اقدامات دولت به عموم مردم استفاده نمایند. برنامه‌های ادارات در این هفته با حفظ تنوع در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی به ارتباط نزدیک‌تر مردم و مسئولان ادارات بینجامد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهت افتتاح و بهره‌برداری ۸۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰  میلیارد ریال که که ۸۰ میلیارد ریال اعتبارات  بخش خصوصی، دو میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۲۰۸ میلیارد ریال از اعتبارات بخش دولتی است به افتتاح یا بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 4698192

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی نیشابور هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان روز خبرنگار یاسوج هفته دولت سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حمیدرضا فلاح با بیان اینکه صدور ۲۳۲ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در سال ۱۴۰۲ در استان منجر به ایجاد ۸ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی شده است، گفت: ارزش سرمایه‌گذاری این میزان پروانه بهره‌برداری صنعتی ۱۶۳ هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز صدور ۱۶۹ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان، منجر به ایجاد ۵ هزار و ۶۸۳ فرصت شغلی شده است.

فلاح با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری در صنایع مختلف استان می‌گوید: در یکسال اخیر یک‌هزار و ۸۰۳ فقره پروانه بهره‌برداری درحوزه صنایع کوچک به ارزش ۷۶ هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال صادر و باعث اشتغال‌زایی برای ۲۳ هزار و ۹۷۲ نفر شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: در بحش صنایع متوسط نیز ۱۰۰ فقره پروانه بهره‌برداری به ارزش ۲۴ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال با میزان اشتغال‌زایی ۶ هزار و ۷۹۷ نفر صادر شده است.

وی اضافه کرد: در بخش صنایع بزرگ استان نیز ۱۱۶ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه گذاری ۹۰۹ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی ۵۹ هزار و ۹۶ نفر صادر شد.

به گفته فلاح؛ با صدور این میزان پروانه بهره‌برداری صنایع بزرگ استان ۶۶ درصد، صنایع کوچک ۲۷ درصد و صنایع متوسط ۷ درصد در ایجاد اشتغال نقش داشتند.

رشد تولید در صنایع راهبردی خوزستان

وی با اشاره به روند رو به رشد تولید در صنایع راهبردی خوزستان در سال ۱۴۰۲۲ گفت: میزان تولید در صنعت سیمان خوزستان ۲ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۳۰۷ تن، فولاد خام ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۰۸ تن و محصولات فولادی نیز ۲ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۸۰۳ تن ثبت شده است.

فلاح افزود: میزان تولید در صنعت ام دی اف استان نیز ۴۲۲ هزار و ۱۶ تن، نئوپان ۳۷ هزار و ۸۳۵ تن و شکر ۷۲۰ هزار تن بوده است.

۲ هزار واحد تولیدی فعال و ۲ هزار واحد تولیدی در دست ساخت در خوزستان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • ایجاد بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خوزستان