Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجید مجیدی سرپرست حوزه‌ی مدیریت کنترل جمعیت حیوانات شهری (شرکت ساماندهی) درباره‌ی جلسه پیرامون تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های باقی مانده در مرکز نگه‌داری سگ‌های بدون صاحب در کهریزک گفت: در جلساتی که در تاریخ ۲۸ و ۲۹ مردادماه با حضور مصطفی کاظمی اسفه، مدیرکل دفتر شهردار تهران و معاون و مسئولین معاونت خدمات شهری در دو جلسه‌ی اضطراری برگزار شد، موضوع تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های باقی مانده در مرکز نقاهت‌گاه سگ‌های ولگرد مورد بررسی، تایید و تصویب قرار گرفت و در راستای اجرای آن دستورهای متعددی از سوی مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و سایر مسئولان مربوطه شهرداری تهران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کنترل سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر با تاکید بر زنده‌گیری به واسطه ۱۰ اکیپ به طور روزانه در مناطق حاشیه‌ای شهر و بر اساس مطالبات مردمی و پیام های واصله از سامانه ۱۳۷ و سایر سیستم ها انجام می شود. روال این است که اکیپ ها با مراجعه و رفتارشناسی سگ‌ها نسبت به صید و انتقال آن‌ها به مرکز نقاهتگاه اقدام می‌کنند تا پس از گندزدایی و حذف انگل‌ها نسبت به عقیم‌سازی و واکسیناسیون این سگ‌ها اقدام شود و پس از مدتی نگهداری بحث رهاسازی سگ‌ها موضوعیت پیدا می‌کند.

مجیدی با توجه به تصمیمات جلسه‌ی دیروز به توسعه فضای سبز این نقاهتگاه نیز اشاره کرد و از عدم استفاده‌ی پیمانکار تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: از اقدامات تکمیلی که در مرکز نقاهت‌گاه مورد تایید مدیران قرار گرفت، موضوع افزایش فضای سبز در مجموعه مذکور با ۵۰۰ اصله درخت چند ساله و ایجاد سایبان برای استراحت سگ‌های بدون صاحب است.

وی افزود: همچنین برای تامین زیرساخت، آسفالت و تامین دسترسی به این مجموعه و نیز توسعه‌ی این مرکز در بافت پیرامونی برای آزادسازی سگ‌های عقیم‌شده و واکسینه شده نیز تصمیماتی اتخاذ شد. ضمن اینکه براساس موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت، مقرر شد تا اطلاع ثانوی این فرایند توسط نیروهای شرکت ساماندهی انجام شود و از نیروی پیمانکار استفاده نشود و صرفا با بهره‌گیری از نیروهای داخلی خدمات شهری کار را پیش ببریم.

مجیدی تاکید کرد: از اقدامات میان مدت می‌توان به بهره‌گیری از خدمات مهندسی مشاور در خصوص این طرح اشاره کرد که به طور میان مدت برنامه‌ریزی شد و با انتخاب مشاور و خدمات مشخص شرایط شهر تهران را برای ایجاد مراکزی متفاوت برای نگهداری سگ‌های عقیم‌شده بررسی کرده تا پس از تعیین ظرفیت و نیاز مجموعه بتوانیم همکاری سایر مناطق شهرداری را در اختصاص زمین و ایجاد این مراکز همراه داشته باشیم.

یه گزارش شهرنوشت، وی همچنین از موعد ۱۰ روزه در گام اول برای رفع نواقص موجود در نقاهتگاه کهریزک سخن به میان آورد و گفت: از دیگر شرایط و نواقصی که مورد توجه قرار گرفت تکمیل ۱۰ روزه‌ی اقدامات بهسازی‌ای است که شرکت ساماندهی در دست اقدام داشت. هم‌اکنون نیز اقدامات اجرایی در دستور کار قرار دارد و نیروهای خدماتی در این خصوص مشغول به کار شده‌اند تا ظرف ۱۰ روز وضعیت مطلوب‌تری را در این مجموعه شاهد باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زمین شهر تهران شهردار تهران شهرداری تهران معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد

سیدسعید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۲۶۳۹ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی این استان انجام شد و ۱۷۱۷ نازل سوخت مایع نیز، مورد آزمون قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۷ جایگاه نازل سوخت و ۲۱۲۷ وسیله شخصی داد و ستد عمومی مورد آزمون قرار گرفت، ادامه داد: چهار هزار و ۳۳۴ مورد نمونه برداری از مراکز تولیدی و ۸۰۲ مورد بازرسی نیز از تجهیزات و زمین‌های بازی طی سال گذشته انجام شد.

میرنظامی گفت: اداره کل اداره استاندارد تلاش کرده در حوزه‌های مختلف اقداماتی به فراخور شرایط انجام دهد اما برخی از این اقدامات متناسب با شرایط تشدید می‌شود به عنوان مثال در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در راستای ناامن کردن بازار سودجویان و تأمین رفاه مردم، نظارت بر سنجش‌ها (ترازو و باسکول‌ها) و اقلام پر استفاده افزایش یافت.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی افزود: براساس ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، این اداره کل در خصوص مواردی همچون بهداشت و محیط زیست به صورت ویژه ورود خواهد کرد و براساس معیارهایی که تعیین شده، نظارت و ارزیابی انجام می‌شود.

مردم با ارسال کد ۱۰ رقمی از اصالت کالا مطلع شوند

وی با اشاره به کسب اطمینان خاطر مردم از اصالت کالا گفت: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱۰ رقمی که ذیل علامت استاندارد قرار دارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت یا نداشتن اصالت کالا مطلع شوند.

میرنظامی ادامه داد: در ایام نوروز اقامتگاه‌ها، مجموعه بین راهی، آجیل فروشی‌ها و پایانه و حتی فرودگاه که جز مأموریت این اداره بود مورد نظارت قرار گرفت و تمام تلاش‌ها بر این بود مردم از خدمات بهترین استفاده را داشته باشند.

وی گفت: همچنین برخی تجهیزات تفریحی به دلیل نداشتن استاندارد پلمب شدند که خوشبختانه به واسطه نظارت‌های مشترک با دستگاه قضائی استان، سال گذشته هیچ گونه حادثه ناشی از تجهیزات تفریحی و حتی آسانسورها نداشته باشیم.

جمع آوری گاز اکسیژن‌های طبی غیراستاندارد

مدیر کل استاندارد استان مرکزی با اشاره به ماده ۴۲ کمیسیون فرهنگی این ارگان گفت: یکی از اقدامات موفق سال گذشته اداره استاندارد، جمع آوری گاز اکسیژن‌های طبی در راستای ایمن سازی سلامت مردم بود که در این راستا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک، تمام گاز اکسیژن‌های طبی که غیر استاندارد و حادثه آفرین بودند جمع آوری شد.

نظامی با اشاره به اقدامات اداره کل استاندارد مرکزی در بحث اندازه شناسی مقیاس در سال گذشته گفت: سال گذشته نقطه عطفی در بحث اندازه شناسی اوزان و مقیاس‌ها در استان مرکزی بود و از این حیث بیشترین نظارت در سنجش‌ها مثل ترازوها و باسکول‌ها را داشتیم و حدود ۲۱۱۷ مورد با تعامل و هم‌افزایی مدیران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت: در بحث آرد کامل استان مرکزی نیز خوشبختانه اقدامات مناسبی از سوی اداره کل غله انجام شد و جلساتی که با استاندار مرکزی برگزار شد مشکلی در خصوص تأمین آرد در استان نداشتیم.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی تاکید کرد: همچنین به مباحث ایمنی و محیط زیست کشتارگاه اراک نیز ورود کردیم و با توجه به اینکه اکنون امکان احداث کشتارگاه جدید در این شهر وجود ندارد اما انتظار می‌رود رعایت موارد بهداشتی مورد توجه ویژه باشد.

ورود به مباحث آلودگی

میرنظامی ادامه داد: در خصوص مباحث آلایندگی واحد تولیدی نیروگاه، شرکت ایرالکو همچنین املاح معدنی نیز به صورت فنی ورود کردیم هر چند در گذشته در بحث آمایش سرزمینی دقت نشده است.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی افزود: در سال ۸۶ طرح کاهش آلودگی هوای اراک در هیأت دولت تصویب شد و مقرر شد شرکت آلومینیوم به خیر آباد منتقل شود اما تا کنون این مهم محقق نشده است.

وی ادامه داد: چنانچه قرار است در سال‌های آتی واحد صنعتی در این استان راه اندازی شود انتظار است رعایت استانداردهای زیست محیطی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 6080464

دیگر خبرها

  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس