Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@19:55:24 GMT

3 کشته در سقوط بالگرد امدادی در هند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۱۶۷

3 کشته در سقوط بالگرد امدادی در هند

ماموران پلیس مرزی هند و تبت در حین انجام عملیات امدادی، شاهد سقوط یک بالگرد در منطقه "اترکاشی" هند بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، این بالگرد با سه سرنشین در حال حمل مواد امدادی به مناطق سیل‌زده ایالت "اوتاراکند" هند بوده که به دلیل برخورد با یک کابل برق سقوط می‌کند.

هر سه سرنشین این بالگرد در این حادثه کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی بارندگی‌های سیل‌آسا و وقوع طوفان و سیلاب‌های شدید در ایالت‌های شمالی هند طی دو روز گذشته تاکنون دست‌کم ۵۸ نفر کشته شده‌اند.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، ایالت "اوتاراکند" بدترین وضعیت را از نظر سیل‌زدگی داشته و ۳۲ نفر تنها در این ایالت کشته شده‌اند.

بارندگی‌های شدید در این مناطق منجر به رانش زمین در نقاط مختلف و طغیان رودخانه‌های بسیار شده است.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، سیلاب‌ها دسترسی تعدادی از روستا‌ها را به طور کامل به دیگر نقاط غیرممکن کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هند بالگرد سقوط کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد عشقی گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیرو‌های امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 


عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیرو‌های عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می‌پردازند.


 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت