Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای جزئیات پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از طریق شیوه‌نامه در پردیس بین‌المللی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: ‌پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران‬ بر اساس مجوز شماره ۱۱۱۶۱۹/‏۲ ‏ مورخ ۲۵/‏۰۵/‏۱۳۹۶‬ و شماره ۱۸۴۵۵۱/‏۲۲/‏۲ مورخ ۰۸/‏۱۰/‏۹۳‬ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای مقطع دکتری در رشته مشاوره و برای مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت در سوانح طبیعی - مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی- حقوق خصوصی- مشاوره گرایش مشاوره خانواده- مهندسی معماری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ از طریق آزمون اختصاصی (شیوه‌نامه بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه) دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم (مندرج در شیوه نامه)، می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۰۳/‏۰۶/‏۹۸‬ لغایت روز جمعه مورخ ۲۲/‏۰۶/‏۹۸‬ جهت انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی و کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرسAcademics.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کیش اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط تا ۱۲ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به پایگاه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir  ثبت نام و مدارک خود بارگذاری کنند.

درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیاد‌های علمی - دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص کارگروه‌های تخصصی برنامه‌ریزی و گسترش آموزش عالی با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون، بررسی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی