Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیر عامل خبرگزاری برنا در این نشست با تاکید بر توسعه همکاری های فی مابین مجموعه رسانه ای اداره کل و سرپرستی خبرگزاری برنا در استان اظهار کرد: سرپرستان خبرگزاری در سطح استان ها بازوی رسانه ای مدیران کل هستند.

محمد حسن بلاغی مبین خاطرنشان کرد: ظرفیت های رسانه ای مطلوبی در برنای استان وجود دارد که باید بتوانیم از این ظرفیت در راستای انتشار به موقع و تاثیر گذار اخبار و رویدادهای حوزه ورزش و جوانان بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز خواستار همکاری های مشترک بیشتری شد و گفت: خوشبختانه در طول ماه های گذشته ارتباط رسانه ای بسیار خوبی با مجموعه خبرگزاری برنا صورت گرفته است اما به نظر ما این کافی نیست و باید بتوانیم از پتانسیل برنا بیشتر از این استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز برای فعالیت سرپرستی خبرگزاری برنا را در اختیار فعالان این مجموعه در استان قرار دهیم تا شاهد توسعه فعالیت های خبرگزاری برنا در حوزه ورزش و جوانان در استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی رسانه ورزش و جوانان برنا خبرگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است