Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:25:17 GMT

حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۲۹۰

حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی

معاون توانمند سازی، اشتغال و کار آفرینی از حضور سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی (۳ تا ۹ شهریور ۱۳۹۸) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌اللملی تهران (سالن‌های ۸ الی ۱۱) خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیروس دشتی با اعلام این خبر، توضیح داد: سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) به منظور ارائه برخی از دستاوردها و محصولات تولید شده در حوزه صنایع دستی، در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی که از تاریخ ۳ تا ۹ شهریور ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌اللملی تهران (سالن‌های ۸ الی ۱۱) برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ۹ استان پایلوت نزدیک به ۱۰ هزار نفر از متقاضیان در زمینه‌های مختلف صنایع دستی فعال هستند.

معاون توانمند سازی، اشتغال و کار آفرینی ستفا خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ نفر از پیشران‌های همکار در پیاده‌سازی و اجرای طرح در حوزه‌های مختلف صنایع دستی از جمله نساجی سنتی، تولید لباس محلی، محصولات نمد، میناکاری‌، ترمه بافی، گلیم، تراش‌ سنگ‌های نیمه قیمتی، حوله بافی، مجسمه‌سازی، محصولات چرم، فرت باقی، گیوه بافی، زیلو بافی، چیت بافی و بسته‌بندی صنایع دستی از ۹ استان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، این سازمان علاوه بر برپایی غرفه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، کارگاه‌های آموزشی را نیز در زمینه‌های بازاریابی در صنایع دستی، بسته‌بندی، فروش آنلاین صنایع دستی، برندینگ، استانداردسازی، قیمت‌گذاری در صنایع دستی و آشنایی با قوانین و مقررات برای علاقه‌مندان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح توسعه مشاغل خانگی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان نمایشگاه صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا ، این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین در حال برگزاری است .

موضوع نمایشگاه اتوکِینای چین ۲۰۲۴ “عصر جدید، خودروهای جدید” است که با حمایت فدراسیون صنایع ماشین سازی چین، شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین، شورای چین برای ترویج تجارت بین المللی و انجمن تولیدکنندگان خودرو چین  برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در آسیا، میزبان طیف گسترده ای از خودروسازان، قطعه سازان، تامین کنندگان و شرکت های مرتبط از سراسر جهان است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  

برندهای مطرحی مانند ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس، تویوتا، ولوو و فولکس واگن در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش تصویری خبرنگار ایسنا از اولین روز برگزاری نمایشگاه پکن

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان