Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@21:36:20 GMT

ماجرای فوت مردی در حیاط بیمارستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۳۰۸

ماجرای فوت مردی در حیاط بیمارستان

‎باشگاه خبرنگاران جوان: سیدجواد باقری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص خبر فوت بیمار قلبی مراجعه کننده به بیمارستان شهدای کرمانشاه که توسط خانواده او عدم پذیرش پرسنل بیمارستان اعلام شده است، گفت: خبر فوت این شهروند امروز به دست ما رسیده و بلافاصله در دست بررسی قرار گرفته است، فعلا امکان رد و یا تایید آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از پایان بررسی‌ها و اطلاع دقیق از موضوع، در خصوص این مساله اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

باقری با اشاره به اینکه موضوع با مدیر سازمان تامین اجتماعی در میان گذاشته شده است، گفت: پیگیر موضوع هستیم و در صورت رسیدن به نتیجه جوابیه‌ای صادر می‌کنیم .

مورخه ۲۱ مردادماه امسال حدود ساعت ۲۲، مردی در حیاط بیمارستان شهدای کرمانشاه به زمین می‌افتد و جانش را از دست می‌دهد.

طبق گفته خانواده فرد متوفی، این مرد به بیمارستان شهدای کرمانشاه وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مراجعه می‌کند و می‌گوید دچار ناراحتی قلبی شده، اما دفترچه درمانی همراه ندارد؛ با وجود درخواست‌های مکرر این بیمار، بیمارستان به علت آنچه نداشتن دفترچه درمانی اعلام شده او را پذیرش نمی‌کند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: فوت مرد حیاط بیمارستان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه سید محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی البرز، مسؤولان و رؤسای شرکای اجتماعی، معاونان و رؤسای ادارات شهرستان‌ها با حضور در مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دستور اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

وی در آئین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزش‌های الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید، تشکل‌های کارگری، کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار و نمایندگان کارگری و کارفرمایی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری همین شهداست، اگر امروز در جهان ندای حق طلبی سر داده می‌شود و پرچم دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل حکومت‌های ظالم بلند است، هزینه‌ای ارزشمند با خون بهای پاک شهیدان پرداخت شده و این عزت در جهان وامدار شهدای عزیز ماست.

دارایی با اشاره به شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: اقتصاد مردم پایه و تحقق شعار توسعه اشتغال و تولید با مشارکت مردم بر توجه به رفع نیازهای جامعه کار تولید و همراهی و مشارکت همه دستگاه‌هاست، امروز هم کارگران و هم کارفرمایان ما در خط مقدم این شعار قرار دارند.

شایان ذکر است در این مراسم مسؤولان بسیج کارگری، مسؤول بسیج اقشار سپاه استان، مسؤولان تشکلات کارگری و کارفرمایی البرز، خانواده‌های معظم شهدای کارگری و معاونان و رؤسا و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز نیز حضور داشتند و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند.

کد خبر 6086176

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!