Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:21:25 GMT

صهیونیسم عامل و مشوق تروریسم در جهان است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۳۲۶

صهیونیسم عامل و مشوق تروریسم در جهان است

علیرضا سالاری روز چهارشنبه در چهارمین همایش اسوه های صبوری ویژه شهدای ترور در ارومیه افزود: تسلط این شیاطین بر دنیا باعث شده تا مبارزه درستی در جهان علیه تروریسم اجرایی نشود.
وی ادامه داد: با تسلط شیاطین، تعریف خالی از واقعیت در مورد تروریسم ترویج یافته که به همین خاطر سازمان‌های بین‌المللی نتوانسته‌اند با آن مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به هدف تروریسم بیان کرد: ایجاد خشونت غیرقابل پیش‌بینی علیه حکومت‌ها برای به مقصد رساندن یک ایدئولوژی خاص خود از جمله اهداف این اقدام غیرانسانی است.
وی اظهار داشت: همیشه تروریست‌هایی که در منطقه ما دست به ترور می‌زنند، تحت حمایت دولت‌های خارجی و شیطانی هستند.
مشاور وزیر امور خارجه گفت: آمریکای شیطان‌صفت و صهیونیسم به دنبال آتش‌افکنی در منطقه ما هستند تا مانع رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود شوند.
سالاری ادامه داد: شهدای ترور، بی‌گناه‌ترین و پاک‌ترین شهدای تاریخ بشریت هستند.
همسر شهید علیمحمدی از شهدای هسته‌ای و مدیر انجمن دفاع از قربانیان تروریسم کشور هم در این مراسم گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد و این نهاد در تلاش است دایره‌المعارف شهدای ترور کشور را تهیه و توزیع کند.
منصوره کرمی افزود: این دایره‌المعارف از شهدای ترور شهر تهران در حال اتمام است و امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز این امر انجام شود.
وی ادامه داد: تاکنون همایش شهدای ترور در استان‌های تهران، اصفهان و گلستان برگزار شده و امروز چهارمین همایش در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: انجام پژوهش‌ها و طرح‌های تحقیقی در مورد آثار و لطمات ترور برای خانواده قربانیان از دیگر اقدامات این انجمن است که در این راستا از هم فکری اساتید دانشگاه و پژوهشگران برتر استفاده می‌کند.
انجمن دفاع از قربانیان تروریسم از سال ۱۳۸۶ توسط خانواده‌های ترور تاسیس شده و در سال ١٣٩١ مقام مشورتی سازمان ملل را دریافت کرده است.
در ادامه این مراسم فرزند شهید ترور به بیان خاطره خود از پدرش پرداخت و در ادامه از خانواده‌های شهدای ترور آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی تجلیل شد.
۹‪۹۱۸/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی جهان خانواده شهر تهران نظام جمهوری اسلامی ایران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام کمیسیون بین‌المللی سدهای بزرگ، ایران جزو کشورهای برتر جهان در بخش سدسازی است، گفت: ایران در حوزه تولید برق حرارتی جزو ۱۰ کشور اول جهان است.

به گزارش خبرنگاری ایمنا، علی‌اکبر محرابیان در مراسم افتتاح چند منظوره «اومااویا» در کشور سریلانکا، اظهار کرد: بر اساس اعلام کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی ایران پنجمین کشور جهان از لحاظ وسعت شبکه‌های آبیاری و زهکشی است.

وی ادامه داد: در عرصه تولید تجهیزات و قطعات مورد نیاز تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب موفق شدیم بیش از ۹۵ درصد نیاز خود را در داخل کشور تأمین کنیم.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: به برکت این دستاوردها بیش از ۲۰۰ سد بزرگ و ۶۰۰ سد کوچک با حجم مخزن حدود ۶۰ میلیارد مترمکعب و حدود ۲.۵ میلیون هکتار شبکه آبیاری و زهکشی مدرن و صدهای تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در ایران ساخته شده است.

محرابیان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت کشور در صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش آب و برق و فاضلاب توانسته‌ایم پروژه بزرگ را در کشور جهان به اتمام برسانیم و یا در حال اجرا داشته باشیم.

وی گفت: به عنوان مثال در کشور تاجیکستان از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده می‌توان به سد و نیروگاه سنگ توده و از پروژه‌های در حال ساخت می‌توان به سد راغون به عنوان بزرگ‌ترین طرح عمرانی در جهان و به تعبیری مرتفع‌ترین سد جهان به ارتفاع ۳۳۵ متر و حجم ذخیره ۱۴ میلیارد متر مکعب توسط مشاوران و پیمانکاران بین‌المللی از جمله شرکت‌های ایرانی اشاره کرد.

وزیر نیرو گفت: امروز نیز سد و نیروگاه بزرگ اومااویا در کشور زیبا و سرسبز سری‌لانکا به بهره‌برداری می‌رسد که در ادامه به ابعاد آن خواهیم پرداخت. پروژه اومااویا ۱۷۰۰ فرصت شغلی برای مردم سریلانکا ایجاد می‌کند و ساخت دو سد در این پروژه انجام خواهد شد.

محرابیان ادامه داد: در بخش برق بر اساس آمارهای آژانس بین‌المللی انرژی در حوزه تولید برق حرارتی ایران جز ۱۰ کشور اول جهان است؛ همچنین در بخش نیروگاه‌های برق‌آبی به همت متخصصان ایرانی جز کشورهای برتر جهان هستیم.

وی با اشاره به رؤسای جمهور و وزیرانی که در مراسم حضور دارند، گفت: امروز ما در این مکان و محفل دوستانه گردهم آمده‌ایم تا یکی از دستاوردهای اقتصادی و فنی مشترک بین دو کشور را به‌صورت رسمی به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر نیرو ادامه داد: تاکید می‌کنیم که در نتیجه رویکرد مثبت دولت‌ها و کشورها در عرصه بین‌الملل می‌توان خیر و صلاح مشترک را آرمان قرار داد و عرصه‌های فنی و اقتصادی را انگیزه‌ای برای توسعه صلح و دوستی بین کشورها و ملت‌ها در نظر گرفت و از این طریق آسایش و رفاه را به آحاد مردم تقدیم کرد.

محرابیان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت فنی و مهندسی در صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش آب و برق و فاضلاب توانسته‌ایم پروژه بزرگ را در کشور جهان به اتمام برسانیم و یا در حال اجرا داشته باشیم.

وی گفت: به عنوان مثال در کشور تاجیکستان از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده می‌توان به سد و نیروگاه سنگ توده و از پروژه‌های در حال ساخت می‌توان به سد راغون به عنوان بزرگ‌ترین طرح عمرانی در جهان و به تعبیری مرتفع‌ترین سد جهان به ارتفاع ۳۳۵ متر و حجم ذخیره ۱۴ میلیارد متر مکعب توسط مشاوران و پیمانکاران بین‌المللی از جمله شرکت‌های ایرانی اشاره کرد.

وزیر نیرو گفت: و امروز نیز سد و نیروگاه بزرگ اومااویا در کشور زیبا و سرسبز سری‌لانکا به بهره‌برداری می‌رسد که در ادامه به ابعاد آن خواهیم پرداخت.

محرابیان ادامه داد: در بخش برق بر اساس آمارهای آژانس بین‌المللی انرژی در حوزه تولید برق حرارتی ایران جز ۱۰ کشور اول جهان است.

وی افزود: در بخش نیروگاه‌های برق‌آبی به همت متخصصان ایرانی جز کشورهای برتر جهان هستیم.

وزیر نیرو با اشاره به رؤسای جمهور و وزیرانی که در مراسم حضور دارند و سایرین گفت: امروز ما در این مکان و محفل دوستانه گردهم آمده‌ایم تا یکی از دستاوردهای اقتصادی و فنی مشترک بین دو کشور را به صورت رسمی به بهره‌برداری برسانیم.

محرابیان بیان کرد: تاکید می‌کنیم که در نتیجه رویکرد مثبت دولت‌ها و کشورها در عرصه بین‌الملل می‌توان خیر و صلاح مشترک را آرمان قرار داد و عرصه‌های فنی و اقتصادی را انگیزه‌ای برای توسعه صلح و دوستی بین کشورها و ملت‌ها در نظر گرفت و از این طریق آسایش و رفاه را به آحاد مردم تقدیم کرد.

کد خبر 747504

دیگر خبرها

  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم