Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:09:24 GMT

مشکلات مسکن مهر باقی مانده در اردبیل برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۴۹۹

مشکلات مسکن مهر باقی مانده در اردبیل برطرف می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مشکلات مسکن مهر باقی مانده در اردبیل برطرف می‌شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری بعد از ظهر امروز در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: در اجرای طرح مسکن مهر کشور بیش از 41 هزار واحد در قالب پروژه‌های شرکت‌های تعاونی مسکن مهر، تفاهم‌نامه سه جانبه، تسهیلات مهر احداث پروژه های خود مالکین در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در استان اردبیل بوده که تاکنون بیش از 40 هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما در دو شهرستان پارس‌آباد و اردبیل در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر به مشکل برخوردیم به طوری که در شهرستان پارس‌آباد از پروژه یک هزار و 296 واحدی 824 واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و 472 واحدی با 95 درصد پیشرفت در مرحله نصب آسانسور است و در میراشرف اردبیل نیز از یک هزار و 200 واحد 672 واحد تکمیل و تحویل شده و 528 واحد در حال اجراست.

تخفیف ویژه فروش زمین مسکن مهر هشتگرد3 پروژه فعال فاضلاب در مسکن مهر خراسان جنوبی نیازمند 92 میلیارد تومان اعتبار استپیش بینی 1500 میلیارد تومان منابع مالی برای زیرساخت‌های مسکن مهر کشور

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با در نظر گرفتن زمانبندی اجرایی پروژه در استان اردبیل اتمام پروژه مسکن مهر در دستور کار قرار گرفته است که انتظار می‌رود پیمانکار تا هفته آینده اکیپ عوامل اجرایی خود را تقویت کند تا  بتواند تعهد خود را برای اتمام پروژه تا آخر امسال اجرایی کند.

حیدری تصریح کرد: از جمله مشکلات مسکن مهر پارس‌آباد تکمیل اتاقک موتور آسانسور و نصب درب و کابین آسانسور و در نهایت تحویل واحد بلوک های b ,c. d به متقاضیان واجد شرایط است و شهرداری نسبت به تکمیل آسفالت باقی مانده معابر شهرکهای مهر اندیشه، نیایش و میراشرف اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل  این واحد ها با  آورده مردم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی ساخته شده است.

سهم استان اردبیل از این تعداد مسکن محرومان ۸۰۹ واحد مسکن است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • ثبت نام ۱۸ هزار مینابی در طرح نهضت ملی مسکن
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود