Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@16:33:32 GMT

افتتاح و بهره‌برداری از ۸۶ پروژه در نیشابور

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۵۳۶

افتتاح و بهره‌برداری از ۸۶ پروژه در نیشابور

فرماندار نیشابور از افتتاح و بهره‌برداری از ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سعید شیبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دوران کوتاه خدمت شهید رجایی و شهید باهنر سرشار از خدمت بی‌منت وتأثیرگذار بود. ما در ادامه راه آن شهیدان والامقام، با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها که با همت دولت و عمدتا با محوریت توسعه متوازن، عملیاتی شده است، همشهریان نیشابوری را از مزایای آن در شهرستان بهره‌مند خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بزرگداشت هفته دولت سال ۹۸ تعداد ۸۶ پروژه عمرانی بالغ بر ۲۹۰میلیارد ریال اعتبار در شهرستان نیشابور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار نیشابور خاطر نشان کرد: ۵طرح کشاورزی و تولیدی با اعتباری معادل ۷۷‌.۷۸ میلیارد ریال و ۸ طرح برق‌رسانی با اعتباری معادل ۲۳.۳۵ میلیارد ریال و یک واحد آموزشی با اعتباری معادل ۲.۱ میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست.

نماینده عالی دولت در نیشابور یادآورشد: بهره‌برداری از ۹طرح گردشگری با اعتباری معادل ۴۱.۵میلیارد ریال و یک طرح آبرسانی روستایی با اعتباری معادل ۲.۱ میلیارد ریال همچنین ۳طرح بهسازی گلزار شهدا با اعتباری معادل ۱.۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های هفته دولت است.

 رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان نیشابور عنوان کرد: در طول هفته دولت ۱۰ پروژه خدمات و توسعه شهری شهرداری نیشابور و شهرداری‌های شهرهای اقماری با اعتباری معادل ۷۷.۴میلیارد ریال و ۲پروژه تصفیه خانه صنعتی با اعتباری معادل ۶.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکیدکرد: ۴۷ طرح هادی روستایی با اعتبار ۵۷.۲ میلیارد ریال از پروژه‌های دیگر بزرگداشت هفته دولت نیشابور است که به ثمر خواهد نشست.

شیبانی اذعان کرد: همزمان با آغاز هفته دولت از مسئولین  می‌خواهیم از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در جهت معرفی تلاش‌ها و اقدامات دولت به عموم مردم استفاده نمایند و با همراهی و همدلی و حضور منظم و مستمر در این هفته، بر ارتباط بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان بکوشند.

شیبانی ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در جهت معرفی تلاش‌ها و اقدامات دولت به عموم مردم استفاده نمایند. برنامه‌های ادارات در این هفته با حفظ تنوع در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی به ارتباط نزدیک‌تر مردم و مسئولان ادارات بینجامد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهت افتتاح و بهره‌برداری ۸۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۹۰  میلیارد ریال که که ۸۰ میلیارد ریال اعتبارات  بخش خصوصی، دو میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۲۰۸ میلیارد ریال از اعتبارات بخش دولتی است به افتتاح یا بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴