Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه‌ بررسی و رفع محدودیت‌های موجود درباره‌ی کنترل و نگه‌داری سگ‌های بدون صاحب طی دو جلسه در نقاهتگاه کهریزک برگزار شده و قرار شد نواقص نقاهتگاه سگ های بدون صاحب کهریزک تا 10 روز آینده رفع شود.

به گزارش فارس، مجید مجیدی سرپرست حوزه‌ مدیریت کنترل جمعیت حیوانات شهری (شرکت ساماندهی) درباره‌ جلسه پیرامون تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های باقی مانده در مرکز نگه‌داری سگ‌های بدون صاحب در کهریزک گفت: در جلساتی که در تاریخ 28 و 29 مردادماه با حضور مصطفی کاظمی اسفه، مدیرکل دفتر شهردار تهران و معاون و مسئولین معاونت خدمات شهری در دو جلسه‌ اضطراری برگزار شد، موضوع تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های باقی مانده در مرکز نقاهت‌گاه سگ‌های ولگرد مورد بررسی، تایید و تصویب قرار گرفت و در راستای اجرای آن دستورهای متعددی از سوی مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و سایر مسئولان مربوطه شهرداری تهران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کنترل سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر با تاکید بر زنده‌گیری به واسطه 10 اکیپ به طور روزانه در مناطق حاشیه‌ای شهر و بر اساس مطالبات مردمی و پیام های واصله از سامانه 137 و سایر سیستم ها انجام می شود. روال این است که اکیپ ها با مراجعه و رفتارشناسی سگ‌ها نسبت به صید و انتقال آن‌ها به مرکز نقاهتگاه اقدام می‌کنند تا پس از گندزدایی و حذف انگل‌ها نسبت به عقیم‌سازی و واکسیناسیون این سگ‌ها اقدام شود و پس از مدتی نگهداری بحث رهاسازی سگ‌ها موضوعیت پیدا می‌کند.
مجیدی با توجه به تصمیمات جلسه‌ دیروز به توسعه فضای سبز این نقاهتگاه نیز اشاره کرد و از عدم استفاده‌ی پیمانکار تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: از اقدامات تکمیلی که در مرکز نقاهت‌گاه مورد تایید مدیران قرار گرفت، موضوع افزایش فضای سبز در مجموعه مذکور با 500 اصله درخت چند ساله و ایجاد سایبان برای استراحت سگ‌های بدون صاحب است.
وی افزود: همچنین برای تامین زیرساخت، آسفالت و تامین دسترسی به این مجموعه و نیز توسعه‌ی این مرکز در بافت پیرامونی برای آزادسازی سگ‌های عقیم‌شده و واکسینه شده نیز تصمیماتی اتخاذ شد. ضمن اینکه براساس موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت، مقرر شد تا اطلاع ثانوی این فرایند توسط نیروهای شرکت ساماندهی انجام شود و از نیروی پیمانکار استفاده نشود و صرفا با بهره‌گیری از نیروهای داخلی خدمات شهری کار را پیش ببریم.
مجیدی تاکید کرد: از اقدامات میان مدت می‌توان به بهره‌گیری از خدمات مهندسی مشاور در خصوص این طرح اشاره کرد که به طور میان مدت برنامه‌ریزی شد و با انتخاب مشاور و خدمات مشخص شرایط شهر تهران را برای ایجاد مراکزی متفاوت برای نگهداری سگ‌های عقیم‌شده بررسی کرده تا پس از تعیین ظرفیت و نیاز مجموعه بتوانیم همکاری سایر مناطق شهرداری را در اختصاص زمین و ایجاد این مراکز همراه داشته باشیم.
وی همچنین از موعد 10 روزه در گام اول برای رفع نواقص موجود در نقاهتگاه کهریزک سخن به میان آورد و گفت: از دیگر شرایط و نواقصی که مورد توجه قرار گرفت تکمیل 10 روزه‌ی اقدامات بهسازی‌ای است که شرکت ساماندهی در دست اقدام داشت. هم‌اکنون نیز اقدامات اجرایی در دستور کار قرار دارد و نیروهای خدماتی در این خصوص مشغول به کار شده‌اند تا ظرف 10 روز وضعیت مطلوب‌تری را در این مجموعه شاهد باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کهریزک سگ نقص شهرداری اردوگاه شهید باهنر هاشم یکه زارع محمد جواد لاریجانی لیگ نوزدهم علی اصغر مونسان علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج جدید طلا امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید)جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، برگزار می شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ( ۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

به نقل از تسنیم، در مجموع ۱۸ حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون ۲۴۶۱ کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897765

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • معامله ۱۷۵ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • حراج جدید طلا امروز برگزار می‌شود
  • راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر