Web Analytics Made Easy - Statcounter

این موضوع به دلیل اعتراض این کشتی‌گیران به قطعی شدن عدم انتخابشان برای رقابت‌های جهانی قزاقستان رخ داده است.

طرفداری- در حالی که از شب گذشته برخی اخبار حکایت از قهر ۴ فرنگی کار تیم ملی از اردو دارد، اما تاکنون هیچ کدام از مسئولان کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی در این باره حاضر به پاسخگویی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، شب گذشته برخی اخبار حکایت از قهر سامان عبدولی، محمدرضا گرایی، حسین نوری و مهدی علیاری از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی  داشت، موضوعی که به دلیل اعتراض این کشتی‌گیران به قطعی شدن عدم انتخابشان برای رقابت‌های جهانی قزاقستان رخ داد.

شنیده‌ها حاکی از این است که این ملی پوشان پس از آنکه از ترکیب نفرات تیم ملی در رقابت‌های جهانی قزاقستان که سه هفته دیگر برگزار می‌شود، آگاه شدند نسبت به تصمیم محمد بنا سرمربی تیم ملی و کادر فنی اعتراض کردند و در نهایت وقتی پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکردند تصمیم گرفتند اردوی تیم ملی را ترک کنند. این کشتی گیران به برگزار نشدن مسابقه انتخابی و چرایی انتخاب نشدنشان معترض بودند.

پس از این اتفاق هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم ملی حاضر به پاسخگویی درباره اتفاقات رخ داده با توجه به اهمیت آن در فاصله اندک تا رقابت‌های جهانی نشدند. برخی از افراد کادر فنی با اعلام اینکه ایرج اسفندیاری فر سخنگوی مسائل فنی تیم ملی است، پاسخی در این رابطه ندادند و این در حالی است که اسفندیاری فر موبایل خود را از دسترس خارج کرده، ضمن اینکه حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی و مسجدی سرپرست دبیری این فدراسیون نیز پاسخگوی تماس رسانه‌ها نیستند. این در حالی است که همواره محسن کاوه در قبال مسائل مختلف کشتی آزاد پاسخگو بوده است.

با پاسخگو نبودن مسئولان در قبال اتفاقات کشتی فرنگی، شایعات و موارد اختلافی در تیم ملی کشتی فرنگی به شدت در فضای مجازی رو به افزایش است و به نظر می‌رسد سیاست سکوت در این باره به نفع کشتی ایران در آستانه مسابقات جهانی نیست. اخیرا هم سعید عبدولی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از خط خوردن برادرش انتقاد کرده است.

مهدی علیاری سال گذشته تنها مدال ایران در مسابقات جهانی کشتی فرنگی را بدست آورد و حسین نوری نیز دارنده مدال برنز جهان و طلای بازیهای آسیایی است. همچنین محمدرضا گرایی دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی جاکارتا و طلای 2019 آسیا است و سامان عبدولی هم دارنده یک نقره و دو برنز آسیا است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره جهان و دومین و آخرین فرنگی کار ایران در این رقابت‌ها، در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی مطمئن با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و ششمین سهمیه المپیک را برای کشتی فرنگی ایران بدست آورد.

مهمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز با راهیابی به دیدار نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

تیم ملی کشتی فرنگی در رقایت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ نیز موفق به کسب ۴ سهمیه از ۶ سهمیه المپیک پاریس شده بود.

به این ترتیب کشتی فرنگی ایران با کسب سهمیه‌های کامل المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خود را برای حضوری پر قدرت در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

کشتی آزاد ایران نیز موفق به کسب ۵ سهمیه المپیک شده و تنها در وزن ۵۷ کیلوگرم باید در مسابقات جهانی کسب سهمیه در استانبول که ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود در آخرین فرصت برای کامل کردن سهمیه خود تلاش کند.

کد خبر 846119 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک