Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:06:09 GMT

شاخص‌های درمانی در استان ایلام رو به رشد است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۷۱۵

شاخص‌های درمانی در استان ایلام رو به رشد است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شاخص‌های درمانی در استان ایلام رو به رشد است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، نگاهی منصفانه به وضعیت درمان در استان ایلام نگاهی امید بخش است، دسترسی آسان مردم به امکانات درمانی، گسترش مراکز درمانی در همه نقاط روستایی و شهری، فراهم شدن امکان استقرار پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در استان ایلام و نوید راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی قلب در مرکز استان، ایجاد مرکز استان، ایجاد مرکز پرتودرمانی، انجام عمل قلب باز در استان ایلام برای نخستین بار در آینده نزدیک و تلاش در جهت مهیای امکانات و خدمات ارائه شده در شأن و شخصیت شهروندان ایلامی مطالبی است که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام مهمان امروز دفتر تسنیم ایلام عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌و‌گوی تسنیم با کریم بالاوندی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام را می‌خوانید.

خدمات درمانی به زوج‌های نابارور مناطق روستایی اردبیل ارائه می‌شودفیلم/ تلاش‌ بی‌‌وقفه تیم مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات درمانی به حجاج ایرانیخدمات درمانی رایگان به مرکز سالمندان صدیق خرم‌آباد ارائه شد

کریم بالاوندی به تلاش مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اشاره و اظهار داشت: حوزه درمان استان ایلام به‌رغم رشدی که داشته نیازمند کیفی‌سازی و افزایش سطح خدمات است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: نبود امکانات آنژیوگرافی در مرکز استان، پرتودرمانی برای بیماران سرطانی، نمونه اقداماتی است که در استان ایلام ارائه نمی‌شود و این مهم باعث سرگردانی شهروندان به استان‌های همجوار شده است.

وی گفت: به جهت پیشگیری از سرگردانی شهروندان نیازمند به خدمات درمانی تلاش شده در راستای برطرف شدن این مشکلات و اجرای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «کاری کنید که بیمار به جز درد بیماری درد دیگری نداشته باشد» تیم مدیریتی جدید در صدد آن است که در کیفی‌سازی خدمات و کاهش رنج بیماران اقدام کند.

مشروح این گفت‌وگو به‌زودی در خبرگزاری تسنیم منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید

عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپس از بخش اورژانس و مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان بازدید کرد.

سه واحد دانش‌بنیان و ۲ واحد تحقیق و توسعه شرکت‌های دارویی در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مستقر است و شمار واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی این استان در دولت سیزدهم از هشت به ۵۴ واحد و اختراعات از ۲۰ به ۳۰ رسید و اچ ایندکس (شاخصی عددی بهره‌وری و تاثیرگذاری علمی دانشمندان) این دانشگاه نیز ۱۹ درصد افزایش یافت.

بهره‌برداری از مرکز درمان سرطان نیز از مطالبه‌های مردمی استان سمنان است که با اهتمام دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبار به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسیده است.

مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر با ۵۲ تخت بیمارستانی، ۶ هزار و ۸۸۰ مترمربع زیربنا دارد و در دست تجهیز است.

این مرکز با کمک خیران حوزه سلامت و نگاه ویژه دولت سیزدهم در دست تکمیل و راه‌اندازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار