Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@00:02:47 GMT

ویژه‌نامه «مرد پولادین» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۷۴۵

ویژه‌نامه «مرد پولادین» منتشر شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، در آستانه اول شهریور، سالروز شهادت شهید سید اسدالله لاجوردی ویژه‌نامه «مرد پولادین» توسط پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

ویژه‌نامه «مرد پولادین» با سیری در اسناد و خاطرات به بررسی شخصیت، مبارزات، اقدامات و خدمات شهید لاجوردی در دوره‌های مختلف حیات سیاسی اجتماعی وی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویژه نامه برای نخستین‌بار خاطرات حاج احمد قدیریان معاون اجرایی دادستانی در دهه شصت از شخصیت‌ و مظلومیت‌ سید اسدالله لاجوردی منتشر شده است. همچنین یادمانده‌های حسینعلی طاهرزاده(فیروز) درباره مبارزات و اقدامات شهید لاجوردی برای اولین‌بار خواندنی می‌شود.

مبارزات و خدمات مرد پولادین انقلاب به روایت شخصیت‌هایی چون علی‌اکبری ناطق‌نوری، عزت‌الله مطهری(عزتشاهی)، شیخ حسین انصاریان، حبیب‌الله عسگراولادی، محمد مهرآئین و ... بخش دیگری از ویژه‌نامه «مرد پولادین» را به خود اختصاص داده است.

156 / 156 اسدالله لاجوردی مرد پولادین حاج احمد قدیریان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسدالله لاجوردی مرد پولادین حاج احمد قدیریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «بیست و هفت جمله» نوشته محسن ذوالفقاری به‌تازگی توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره نماز است.

شهید بهشتی درباره نماز و یادگیری معانی کامل عبارات آن می‌گوید: «امیدوارم پدران و مادران به سهم خود بکوشند به بچه‌ها با همان زبانی که می‌فهمند این معانی [نماز] را در حدود فهمشان یاد دهند و امیدوارم ما نیز به‌زودی امکاناتی پیدا کنیم و در آینده نزدیک این فرصت نصیب شود که در مسجد نیز زمینه‌ای برای فهماندن این مطالب، مخصوصاً به کودکان، فراهم شود».

«یاد گرفتن معانی کامل عبارات نماز بر هر مسلمانی در حدود درک و توانش واجب است، نه مستحب. البته ممکن است این فتوا با این صراحت در کلمات بعضی فقها نباشد یا اگر از بعضی از آنان بپرسید، با تردید پاسخ بگویند؛ ولی طبق مبانی اصیل فقه ما، نظری که عرض می‌کنم یک نظر مستند اسلامی است.»

نویسنده این کتاب با تأثیر از این جملات کتاب را به نگارش درآورده و این‌کتاب در ۴ فصل منتشر شد. جایگاه و اهمیت نماز، معنا و زبان نماز و آثار نماز از جمله عناوین فصل‌های این کتاب هستند.

این‌کتاب با ۲۵۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۴۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6085599 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)