Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

فراخوان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۹۷ به شرح زیر است: پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ ۹۷/۱۲/۱۷ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رشته شغلی کارشناس نقشه‌برداری، روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۰۳ و ۹۸/۰۶/۰۴ جهت تکمیل فرم مربوطه، به آدرس تهران، میدان امام‌خمینی (ره)، خیابان فیاض بخش، ضلع شمالی پارک شهر، ساختمان شماره ۳ سازمان، طبقه ۷، اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمه سعادت‌جو در مورد جزئیات این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی جمعه همین هفته مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ توسط مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آزمون با شرکت یک هزار و ۳۶۲ نفر متقاضی در استان یزد شامل ۸۵۳ داوطلب زن و ۵۳۹ داوطلب مرد در سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار خواهد شد.

سعادت‌جو در پایان یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • حدنگاری در ۵۲ واحد ثبتی به اتمام رسیده است
  • ۱۲۴ واحد ثبتی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند