Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:00:45 GMT

دام فاقد مجوز در شهرستان بوئین زهرا توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۷۹۸

دام فاقد مجوز در شهرستان بوئین زهرا توقیف شد

سرهنگ حسین علیان نژادی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ پاسداران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ترانزیت به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی از مدارک راننده مشخص شد خودرو فاقد مجوز حمل دام بوده و برای انتقال ۲۲ راس دام شامل گوساله اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیان نژادی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام های مکشوفه ۴ میلیارد و ۵۰۰ ریال بر آورد شده است، تصریح کرد: دام کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل شد و یک نفر نیز در این خصوص با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی گردید.
شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خودرو زهرا شهرستان مجوز دام قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی  فرماندهی  مراغه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق هنگام پایش و تردد‌های خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

 وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ تن و ۵۳۰ کیلوگرم روغن خوراکی جامد که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود کشف و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

 فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن ۶ میلیارد ریال برآورد شد تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاق کالا و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات