Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک واحد تولیدی در سمنان، به کار تولید انواع کابل برای مصارفی همچون برق قدرت و تلفن، مشغول است.

مسئولان این واحد تولیدی، جوان گرایی را پیش گرفته‌اند و اکنون با ۶۰ نیرو، با موفقیت مشغول به فعالیت هستند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی

واحد احیاء مستقیم شماره ۲ شرکت احیا استیل فولاد بافت استان کرمان که با نانوکاتالیست‌های DRI ایرانی بارگذاری شده بود به مرحله راه‌اندازی رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت احیا استیل فولاد بافت از جمله واحدهای احیاء مستقیم آهن کشور و در زمره شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید محصول استراتژیک آهن اسفنجی با ظرفیتی بالغ بر 800 هزار تن در سال و مجموع سرمایه‌گذاری فاز نخست 460 میلیارد تومانی به شمار می‌آید.

عملیات اجرایی فاز دوم این واحد تولیدی در جهت محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال و تولید آهن آلات در شهرستان بافت کرمان و در زمینی به مساحت 612 هکتار با تولید سالانه 25 میلیون تن گندله مورد بهره برداری قرار گرفته بود که در حال حاضر برای 300 نفر به صورت مستقیم و دو هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است. کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین مجتمع صنعتی منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که از سال 1398 به بهره‌برداری رسیده است.

طی مناقصه برگزار شده، تولید و تحویل‌دهی نانوکاتالیست‌های DRI این واحد احیاء به شرکت گسترش فناوری خوارزمی واگذار شد.

کاربرد وسیع نانوکاتالیست‌های ایرانی؛ از تولید بنزین تا اوره و آمونیاک

شرکت دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی از جمله شرکت‌های مطرح فناوری نانو و از بزرگترین تولیدکننده‌های نانوکاتالیست‌های پیشرفته صنعتی، اکسید روی فعال و جاذب‌های سولفورزدایی در منطقه خاورمیانه است که تاکنون بیش از پنج هزار تن از انواع جاذب‌های سولفورزدایی را تولید و به مشتریان خود در صنایع مختلف فولاد، پالایش و پتروشیمی، تحویل‌دهی کرده است.

این شرکت نانوفناور با توسعه دانش فنی بازیابی فلزات پایه از کاتالیست‌‎های مستعمل، علاوه بر موفقیت‌های علمی و کسب جایزه طرح برتر جشنواره بین‌المللی خوارزمی، خط تولید شمش نیکل و بازیابی دیگر فلزات پایه را در میان دیگر خطوط تولید خود دارد و بدین وسیله بخش بزرگی از نیازهای خود به انواع فلزات پایه مورد استفاده در کاتالیست‌ها را مرتفع کرده است.

همکاری شرکت گسترش فناوری خوارزمی و مجتمع بزرگ احیا استیل فولاد بافت، پس از اجرای موفقیت‌آمیز و کامل قرارداد تولید و تحویل دهی نانوکاتالیست‌های ریفرمینگ احیاء مستقیم کارخانه فولاد بافت 2 و بارگذاری این نانوکاتالیست‌ها در این کارخانه، با عقد قرارداد خرید نانوکاتالیست‌های ریفرمینگ احیاء مستقیم مورد نیاز کارخانه شماره 1 فولاد بافت، وارد مرحله‌ای جدید شد و نانوکاتالیست‌های سفارش‌گذاری شده و مورد نیاز واحد احیاء مستقیم کارخانه شماره 1 فولاد بافت شامل نانوکاتالیست‌های ریفرمینگ فعال، نانوکاتالیست‌های ریفرمینگ نیمه فعال و نانوکاتالیست‌های خنثی، با بالاترین کیفیت در زمان بندی و موعد مقرر از سوی کارفرما، توسط این شرکت نانوفناور، تولید شده و به واحد صنعتی تحویل‌ داده شد.

فرآیند بارگذاری نانوکاتالیست‌های پیشرفته، با حضور نانوفناوران و متخصصان شرکت گسترش فناوری خوارزمی در تیر ماه 1402 طی دو هفته به طور کامل انجام شد. در این مرحله در مجموع، تعداد 270 تیوب ریفرمر واحد احیاء فولاد بافت 2 با نانوکاتالیست‌های تولیدی شرکت گسترش فناوری خوارزمی تحت نظارت نانوفناوران این شرکت بارگذاری شد.این واحد پس از طی مراحل اولیه، با نظارت کارشناسان و نانوفناوران شرکت خوارزمی، در فروردین ماه 1403 با موفقیت راه‌اندازی شد و اکنون به بهره‌برداری رسید.

با راه‌اندازی فاز دوم این پروژه که عملیات اجرایی آن به وسیله قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و نظارت شرکت مهندسی برسو انجام شده است، ظرفیت تولید این مجتمع که پیش از این 800 هزار تن بود، به 1 میلیون و 600 هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهد رسید. افزایش ظرفیت تولید در این مجموعه، دستاوردهای قابل توجهی برای فولاد بافت  که جزو هشت طرح فولادی شرکت ملی فولاد است خواهد داشت و با توجه به افزایش نیاز کشور در این زمینه، باعث افزایش فروش این واحد و تسهیل در تامین نیاز واحدهای فولادی می شود.

با بهره‌گیری از نانوکاتالیست‌های تولیدی شرکت گسترش فناوری خوارزمی، ورود این مجموعه به مدار تولید و دو برابر شدن ظرفیت آن، می‌توان انتظار داشت میزان تولید آهن اسفنجی در سال 1403، نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش یابد و برهمین اساس، فولاد بافت می تواند یکی از واحدهای اثرگذار در افزایش تولید آهن اسفنجی در سال 1403 باشد و بالتبع در کنار موضوع تامین نیاز کشور، دو برابر شدن ظرفیت تولید این واحد، بر میزان صادرات آن (به عنوان یکی از محصولات پرتقاضا در مقاصد صادراتی زنجیره ارزش فولاد) اثرگذاری قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه