Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار امروز اعضای دولت با مقام معظم رهبری گفت: کشور با اتکا به تولیدات داخلی و توان جوانان ایرانی می‌تواند به مسیر خود ادامه دهد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در بدو ورود به مازندران در جمع خبرنگاران در فرودگاه دشت‌ناز ساری اظهار داشت: مردم مازندران، دیار علویان و استان سرداران و 10400 شهید و دلاور این مرز و بوم بوده و همواره در پیروزی‌های متعدد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای حضور مسئولان در بین مردم و بیان عملکرد و اقدامات دولت بوده که در این راستا بنده در آغاز هفته دولت سفری به مازندران داشتم.

امام خامنه‌ای در دیدار هیئت دولت: مسئولان به تولید داخلی توجه کنند/ وضعیت کنونی کشمیر نتیجه اقدامات انگلیس خبیث استاصفهان| مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها سد راه تکمیل خط انتقال گاز صلح شده است+ فیلمعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت باید به جای مسکن موقت برنامه بلندمدت حل مشکلات اقتصادی ارائه کند

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اهداف سفر خود به مازندران گفت: ظرفیت‌های متعدد بسیاری در حوزه گردشگری و اقتصادی در مازندران وجود داشته که می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی در این استان بکر از حیث توسعه اقتصادی باشد.

جهانگیری با اشاره به دیدار امروز رئیس‌جمهور و اعضای دولت با مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان در این دیدار رهنمودهایی داشتند که عمل به آنان می‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور باشد.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی در مازندران باید بر اساس زیربخش گردشگری، صنعت و کشاورزی به صورت توأماً باشد تصریح کرد: در صورت تأمین زیرساخت‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی این استان مازندران می‌تواند قطب اقتصادی استان‌های کشور باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام اینکه نقشه راه توسعه استان مازندران باید با حفظ محیط‌ زیست بر مدار توسعه گردشگری و کشاورزی باشد، گفت: توسعه صنایع تبدیلی و توزیعی در جهت شکوفایی اقتصادی این استان میسر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تا ساعتی دیگر با حضور معاون اول رئیس‌ جمهوری مرکز تجارت بین‌المللی ایرانیان در آمل افتتاح خواهد شد. همچنین قرار است صبح فردا با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان استادیوم شهدای نوشهر که از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری و هدیه ایشان به مردم غرب مازندران بوده افتتاح شود.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر حفظ امنیت شغلی کارگران گفت: نقدینگی ها و سرمایه ها بابد به سمت تولید هدایت شوند و بانک‌ها بخش تولید را در اولویت پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری خود قرار دهند.

فتح الله بیات در گفت و گو با ایسنا، با تبریک هفته کارگر و روز جهانی کارگر به تلاشگران عرصه کار و تولید، به کارآفرینان، کارفرمایان، تولید کنندگان و کسانی که در بخش کار و تولید سرمایه‌گذاری می‌کنند و دغدغه کار و تلاش را دارند خسته نباشید و خدا قوت گفت.

وی با اشاره به دیدار کارگران با مقام معظم رهبری درباره تاکید معظم له درباره تامین امنیت شغلی کارگران گفت: روز گذشته با جمعیت بیش از ۲۰۰۰ نفری به خدمت حضرت آقا رسیدیم. مطالبی که ایشان عنوان فرمودند حرف دل همه کارگران بود. در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تاکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی افزود: مقام معظم رهبری مشکلات و مسائل جامعه کارگری را به دقت رصد کردند و جامعه ۴۰ میلیون نفری کارگران و خانواده هایشان را مورد اشاره قرارداده و گفتند اگر حال کارگران در کشور خوب باشد یعنی حال نصف جامعه خوب است.

بیات با بیان اینکه باید فرمایشات سکاندار نظام جمهوری اسلامی و کسی که در  رأس امور است، به منصه ظهور برسد تا جامعه کارگری به عینه دستاورد اقدامات صورت گرفته را ببیند، خاطرنشان کرد: ما همه ساله خدمت مقام معظم رهبری می رویم و ایشان نکات مهمی را گوشزد می‌کنند و کمترین انتظار این است که تا سال آینده و دیدار دیگر بسیاری از فرامین ایشان جنبه عملیاتی پیدا  کرده و آن توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال از تصویب قانون کار و دادنامه ۱۷۹ دیوان عدالت می گذرد ولی می بینیم که کارگران قرارداد دائم ندارند و در کارهای با ماهیت مستمر قرارداد موقت بسته می شود.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در پایان با بیان اینکه باید نقدینگی ها و سرمایه ها به سمت تولید هدایت شوند، اظهار کرد: بانک‌ها باید بخش تولید را در اولویت پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری خود قرار بدهند زیرا پایه و اساس اقتصاد و رشد اقتصادی هر کشور تولید آن است و اگر حرکت سرمایه‌ها به سمت تولید باشد، موجب شکوفایی و بهره‌وری اقتصادی می شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک