Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طاهری ظهر امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرستان آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در نظر داریم کمیته ای تخصصی را با محوریت مردم اعم از زن و مرد تشکیل دهیم، در این کمیته داوطلبان به طور رایگان خدمات را به زائران ارائه می کنند و اعضای این کمیته در تمامی ایام به صورت شیفتی در دفتر مربوط به آنان واقع در شلمچه حضور یافته و پاسخگوی زائران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتظارمان حضور پررنگ و مسئولانه مدیران دستگاه های اجرایی در جلسه بود، گفت: اگر چه بسیاری از مدیران همچون همیشه از حضور در جلسه سرباز زدند و یا به جای حضور شخصی، معاون و یا کارشناسان خود را به جلسه فرستادند اما باز هم باید پاسخگوی تعهدات تعیین شده باشند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان افزود: در بازدیدی که از مرز شلمچه داشتیم شاهد آغاز فعالیت سایر شهرهای معین در موضوع اربعین بودیم اما این مسئله در مورد آبادان به کندی در حال انجام است لذا بر ضرورت سرعت بخشی به آماده سازی زیرساختها و فراهم سازی امکانات مورد نیاز، تاکید داریم.

طاهری با تاکید بر اینکه اربعین امسال باید باشکوهتر از سال گذشته برگزار شود، تصریح کرد: پیش بینی حضور ۲ میلیون زائر را در اربعین امسال داریم.

وی با بیان اینکه اربعین امسال نسبت به سال گذشته هوا گرمتر است، یادآور شد: باید در زمینه تامین و پایداری برق اقدامات جدی انجام شود ضمن اینکه در حوزه آب نیز هر دو حوزه شهری و روستایی باید ورود کنند؛ همه باید با افتخار در خدمت ستاد اربعین باشند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ چشمه حمام و سرویس بهداشتی در اختیار ستاد اربعین قرار داده شده، گفت: تعدادی سرویس بهداشتی و حمام به صورت سیار در اختیار شهرداری قرار داده شده که باید هرچه  سریعتر در جهت نصب آنها اقدام کند.

وی افزود: ورودی های شهر شامل جاده اهواز به آبادان و ماهشهر به آبادان برای ما مهم است لذا در این مسیرها باید موضوع پذیرایی از زائران، نصب تابلوهای راهنمای مسیر و خوش آمد گویی مهیا و نصب شود، ضمن اینکه مشابه این اقدامات باید در محل فرودگاه آبادان برای آن دسته از زائرانی که از طریق هوایی به آبادان می آیند نیز انجام شود، در این باره کمیته ای تخصصی با حضور فرماندار برگزار و موارد مطرح و بررسی می شود تا خدمات به شکل مناسب و در خور شان نام آبادان به زائران ارائه شود.

وی اظهار کرد: اداره مخابرات نیز باید سامانه ای ایجاد کند تا ضمن خوش آمدگویی به زائران ورودی به شهر، مواردی همچون مسیر راه و بُعد مسافت تا رسیدن به مرز شلمچه را نیز به آنان اطلاع رسانی کند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان با اشاره بر ضرورت طراحی، تهیه و در اختیار قرار دادن لباس های خاص با آرم ویژه اربعین برای خادمان زائران اربعین تصریح کرد: در این باره گمرک و بندر ضمن ورود به موضوع  برای انجام آن اقدامات لازم را به انجام برسانند.

طاهری یادآور شد: در زمینه صدور کارت تردد برای خادمان و ادارات باید دقت نظر بیشتری صورت گیرد، متاسفانه در سال های گذشته نیز شاهد بروز مشکل در هنگام عبور و مرور برای خادمان و حتی ادارات فعال در این ستاد بودیم که انتظارمان رسیدگی و توجه جدی به موضوع و رفع آن است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان اتوبوسرانی نیز باید به نحو مطلوبی پای کار باشد، یاد آور شد:  شهرداری، هلال احمر، آتش نشانی ،اورژانس، دانشکده علوم پزشکی و سایر اعضای ستاد اربعین شهرستان آبادان باید به طور شبانه روزی درشلمچه حضور داشته باشند، امید می رود امسال از نظر کیفی شاهد تغییراتی بهتر از سال گذشته باشیم.

کد خبر 4698437

منبع: مهر

کلیدواژه: آبادان محمد طاهری شهرداری اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری