Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای آرمان‌های والا و ارزشمند انقلاب اسلامی اقدامات فرهنگی و تربیتی خوبی انجام داده‌اند. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید ناصر اسحاقی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اردبیل اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و تربیتی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق مختلف استان اردبیل کم‌نظیر است به طوری که تاکنون اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق مختلف استان اردبیل توانسته‌اند در مسابقات مختلف مقام‌ها و افتخارات بزرگی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل قابل تقدیر است افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با کسب توفیق حضور در میدان‌های مختلف ملی و استانی در تمامی حرکت‌های جهادی، فرهنگی و تربیتی پیشگام بوده و با استفاده از ابزارهای نوین و شیوه‌های متنوع شده است که باید مورد تقدیر و سپاس مسئولان امر قرار گیرد.

اسحاقی با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان ایران اسلامی علیه جوانان و نوجوانان تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی با سرمایه‌گذاری در بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بر علیه جوانان و نوجوانان ما تلاش می‌کنند اما کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با بررسی تهدیدات دشمنان برای آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

450 کانون مساجد اردبیل در حوزه فرهنگی و قرآنی فعالیت دارندطرح‌های اوقات فراغت در کانون مساجد استان سمنان اجرایی می‌شودفارس| 1200 کانون مساجد در استان فارس فعال است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل توانسته است با برنامه ریزی دقیق و رصد مشکلات و تهاجم فرهنگی گسترده دشمن و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود در مساجد به احیا کرکردهای مغفول مانده مساجد همت گمارد و مساجد را مامنی برای نوجوانان و جوانان نسل امروز قرار دهد.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند اظهار کرد:  کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای آرمان‌های والا و ارزشمند انقلاب اسلامی اقدامات فرهنگی و تربیتی خوبی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب